Podziel się wrażeniami!
Szukam osób, które mają też telewizor z rodziny XE9005 i podłączyłi go do Peceta. Otóż ja mam ogromny problem i nie wiem jak rozwiazać ten problem. Mam monitor oraz TV podłączony do karty graficznej. Jak ustawie w windows Wiele ekranów - rozszerz ekrany lub standardowy sposób czyli w ustawieniach NVIDIA to mam problem ze skalowaniem ekranu. Po prostu jak w Nvidia aktywuje TV to mi wariują niektóre elementy na pulpicie - np powiększona lub pomniejszona czcionka w niektórych oknach, albo no okna staja się jakieś nierówne itp (na przykładzie podaje poniżej fotki jak to mniej-więcej wygląda). Denerwuje mnie to bo jeśli chce grać w jakąś gre na TV z poziomu PC to muszę wylogować się lub zresetować PC.. Bo w ustawieniach ekranu pisze na czerwono, żę niektóre okna/aplikacje reagują dopiero po wylogowaniu.
Bezsensu. Kiedyś jak miałem Windows 8 i chyba nawet gdy pojawiła się pierwsza wersja win 10 to było super i wszystko działało idealnie. Ale po jakieś aktualizacji Windowsa nowego zaczęło mi to szwankować. Resetowałem ustawienia NVIDIA, przeinstalowywałem stery - instalowałem różne jej wersje - kombinowalem aż mnie głowa zaczęła boleć = bez rezultatu. To samo w ustawieniach Windows grzebałem i nic.. Formatowałem też nic nie dało.. Ja już tracę wiarę w to ;( A chcę wygodnie grać na Steam na moim TV.
Jak to rozwiązać? Miałem 3x różne karty graficzne NVIDIA GF 760 Ti, 1050 Ti i teraz mam 1060 3GB - na każdej jest/było to samo. Z kablami też róznie robiłem do Monitora podłączałem Display Port / HDMI i nie robi to żadnej różnicy .
Po prostu zalezy mi na tym aby mieć TV ciągle aktywny w Windows 10.. Jak włącze TV i przejdę do mojego PC z jego poziomu to już są problemy ze skalowaniem. TV mam ustawione w rozdzielczości 3840x i tak samo w ustawieniach Windows.. Monitor mam tylko w FullHD.. Jak to rozwiazać? aby skalowanie mi nie wariowało przy włączaniu TV lub ekranu monitora?
W ogóle mam też problem z aktywacja HDR na PC :(.
Może serwis będzie w stanie odpowiedzieć na pytania?
Kontakt:
poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.