anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Połączenie z siecią KD-55XF8596

profile.country.PL.title
Jola12-
Poszukiwacz

Połączenie z siecią KD-55XF8596

Witam,

Proszę o informację dlaczego mój TV ,podczas gdy chce włączyć Youtube, pokazuję brak połączenia z siecią. Byl technik operatora Internetu i tu jest ok. Netfix działa normalnie. 

Pozdrawiam Jola

7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

sugeruję całkowicie odinstalować aplikację YouTube z TV i zainstalować ją ponownie ze Sklepu Play.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Jola12-
Poszukiwacz

Witam,Bardzo dziękuję za podpowiedź. Poinformuje o wyniku. Pozdrawiam Wysłano z mojego smartfona Samsung Galaxy.
profile.country.PL.title
Jola12-
Poszukiwacz

Dziękuję za odpowiedź. Niestety okazuje się, że połączenia z siecią nie mają i inne aplikacje. Sklep Play również. Nadal działa Netfix.  Nic z tego nie rozumiem.  Nawet wywołanie głosowe nie reaguje. 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Lumbagoo
Doradca

Czy telewizor jest zaktualizowany do najnowszej wersji oprogramowania?

Kolejne kroki:

 

1. Miękki reset - POWER na pilocie przez 5s, poczekać aż telewizor uruchomi się ponownie, sprawdzić efekt.

 

2. WiFi jest 2.4G czy 5G? Proszę rozłączyć się z siecią i podłączyć ponownie, sprawdzić efekt.

 

3. Reset do ustawień fabrycznych w menu, ponowne połączenie do WiFi.

profile.country.PL.title
Jola12-
Poszukiwacz

Witam,.Bardzo dziękuję za odpowiedź. Zastosuje się do wskazówek. Pozdrawiam Wysłano z mojego smartfona Samsung Galaxy.
profile.country.PL.title
przebinda
Użytkownik

Oreo rozłącza wifi. U mnie w xd8005 po aktualizacji do oreo zaczęło losowo rozłączać wifi (router obok tv). Podłączyłem kabelkiem i wszystko działa.

Wystarczy w google wpisać - i problem jest globalny dla systemu oreo... trzeba czekać na łatki

profile.country.PL.title
Jola12-
Poszukiwacz

Dziękuję za odpowiedź. U mnie na koniec wszystkich prób, okazało się , że wystarczyło przywrócić ustawienia fabryczne i wszystko jest ok.Pozdrawiam Wysłano z mojego smartfona Samsung Galaxy.