Podziel się wrażeniami!
Cześć wszystkim,
Od paru dni obserwuję efekt cienkich poziomych linii na całym ekranie. Najbardziej widoczne na szarym tle, zdjecie nie do konca oddaje efekt ale cos widac.
Zrobiłem jakies operacje typu restart, odłaczenie od pradu itp ale nic to nie pomogło.
Czy oznacza to serwis?
Cześć,
Czy problem występuje na każdym źródle sygnału? Często takie objawy występują przy uszkodzonym kablu, np. HDMI. Jeżeli sytuacja występuje na każdym źródle, spróbuj przywrócić telewizor do ustawień fabrycznych. Jeżeli to nie pomoże, zostaje kontakt z serwisem.
Pozdrawiam
Niestety na każdym - i nawet bez sygnału, dobrze jest to widoczne np w menu ustawień telewizora.
Będzie to 4 naprawa, a jeśli wliczyć wymianę pilota to 5ta - czy można liczyć na całkowitą wymianę tv? Jeśli chodzi o awaryjność to jest to najgorszy TV z jakim miałem do czynienia.
Witam,
@spolkrzychu1wyjfa zgłosiłem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:
Jeśli miękki reset przez przycisk z pilota i aktualizacja:
https://bit.ly/2LWmBNi
oraz ewentualnie ustawienia obrazu:
https://bit.ly/2lz9IO, nie pomaga to niestety konieczna może być wizyta serwisu
Pozdrawiam
Wersje firmware mam aktualną, natomiast drugi link nie działa.
Matryca padła, jak po gwarancji to lipa.
niestety jakość SONY to już legenda, sporo osób narzeka na awaryjność.
Jak na razie jestem umowiony z serwisem na poniedzialek/wtorek, jesli zostanie potwierdzone uszkodzenie matrycy to mozliwe ze bede miał opcję wymiany TV. Na co - nie mam pojecia.
BTW, mam jeszcze gwarancję, wykupiłem rozszerzoną na 5 lat i chyba własnie sie zwróciła.
Nie wiem jak jest z awaryjnością u innych producentów, ale w przewidywalnej przyszłości na pewno nie kupię kolejnego TV Sony.
OK, serwis był, stwierdził uszkodzenie matrycy, proponują wymianę TV na KD65XF9005.
Brać? Jakie macie zdanie?
Próbowałem wytargować model z serii XG ale chyba nie wyjdzie.