anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Poziome linie na KD65XD9305

profile.country.PL.title
spolkrzychu1wyjfa
Użytkownik

Poziome linie na KD65XD9305

Cześć wszystkim,

Od paru dni obserwuję efekt cienkich poziomych linii na całym ekranie. Najbardziej widoczne na szarym tle, zdjecie nie do konca oddaje efekt ale cos widac.2019-10-07 16.38.24.jpg

Zrobiłem jakies operacje typu restart, odłaczenie od pradu itp ale nic to nie pomogło.

Czy oznacza to serwis?

11 ODPOW. 11
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Cześć,

Czy problem występuje na każdym źródle sygnału? Często takie objawy występują przy uszkodzonym kablu, np. HDMI. Jeżeli sytuacja występuje na każdym źródle, spróbuj przywrócić telewizor do ustawień fabrycznych. Jeżeli to nie pomoże, zostaje kontakt z serwisem.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
spolkrzychu1wyjfa
Użytkownik

Niestety na każdym - i nawet bez sygnału, dobrze jest to widoczne np w menu ustawień telewizora.

Będzie to 4 naprawa, a jeśli wliczyć wymianę pilota to 5ta - czy można liczyć na całkowitą wymianę tv? Jeśli chodzi o awaryjność to jest to najgorszy TV z jakim miałem do czynienia.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@spolkrzychu1wyjfa zgłosiłem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:


Jeśli miękki reset przez przycisk z pilota i aktualizacja:
https://bit.ly/2LWmBNi 
oraz ewentualnie ustawienia obrazu:
https://bit.ly/2lz9IO, nie pomaga to niestety konieczna może być wizyta serwisu

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
spolkrzychu1wyjfa
Użytkownik

Wersje firmware mam aktualną, natomiast drugi link nie działa.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Sprawdź ten link:

https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00190409

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
boywrc
Użytkownik

Matryca padła, jak po gwarancji to lipa. 

profile.country.PL.title
raddek1
Użytkownik

niestety jakość SONY to już legenda, sporo osób narzeka na awaryjność.

profile.country.PL.title
spolkrzychu1wyjfa
Użytkownik

Jak na razie jestem umowiony z serwisem na poniedzialek/wtorek, jesli zostanie potwierdzone uszkodzenie matrycy to mozliwe ze bede miał opcję wymiany TV. Na co - nie mam pojecia.

BTW, mam jeszcze gwarancję, wykupiłem rozszerzoną na 5 lat i chyba własnie sie zwróciła.

Nie wiem jak jest z awaryjnością u innych producentów, ale w przewidywalnej przyszłości na pewno nie kupię kolejnego TV Sony. 

profile.country.PL.title
spolkrzychu1wyjfa
Użytkownik

OK, serwis był, stwierdził uszkodzenie matrycy, proponują wymianę TV na KD65XF9005.

Brać? Jakie macie zdanie?

Próbowałem wytargować model z serii XG ale chyba nie wyjdzie.