Podziel się wrażeniami!
Mam problem z uruchomieniem Netflixa na KD-55XD8005. Telewizor jest połączony z internetem po WiFi, inne aplikacje działąją bez zarzutu w tym Youtube. KIlka dni wcześniej Netlix także działał, ale pojawia się przy próbie połączenia błąd NW-2-5 , a po kliknięciu Wiecej informacji KOD: nw-4-8, czasem też inny kod.
Test sieci wychodzi poprawnie, wszytskie serwery na TAK i internet na TAK.
Resetowałem już TV i ustawienia fabryczne. Co może jeszcze pomóc?
Może kontakt z naszym wsparciem technicznym.
Kontakt do nich:
poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Witam,
Czy masz zaktualizowany TV oraz Netflix do najnowszej wersji? Jeśli tak wykonaj reset zasilania, czyli odłączenie telewizora od prądu na około 2-3 minuty. Gdyby problem występował dalej to proszę wymuś zamknięcia aplikacji oraz wyczyszczenie jej pamięci podręcznej poprzez HOME - Ustawienia - Aplikacje - Netflix - Wymuś zatrzymanie, a następnie Wyczyść dane. W przypadku dalszego występowania problemu wyłącz wszystkie zapory na routerze lub podłącz telewizor do Hot Spot wykonanego na telefonie z danych mobilnych (nie z sieci Wi-fi).
Jeśli problem występował będzie nadal skontaktuj się z działem wsparcia technicznego Netflix.
Pozdrawiam