Podziel się wrażeniami!
Po ostatniej aktualizacji w październiku-listopadzie zacząłem mieć problem z portem CI w moim nowym XR55X90JAEP. Myślałem, że to wina anteny, operatora, pogody itp, ale po konsultacji z Sony potwierdzono, że nową aktualizacja spowodowała problemu. Obraz przycina się i krzaczy co kilkanaście sekund. Zapowiadana poprawka na początek roku nie chce się pojawić, a ja nie mogę oglądać tv. Czy wiecie jak to naprawić lub cofnąć aktualizacje?
Dzisiaj powinna być aktualizacja, też od kilku miesięcy na nią czekam, Sony 14.02 wydało komunikat:
Trochę słabe, że support Sony przez kilka miesięcy bagatelizował problem, nie znał odpowiedzi. Jak widać po komunikacie, to duża usterka skoro musieli coś takiego opublikować. Szkoda tylko, że tak długo to trwało. Ludzie wzywali monterów od kablówek, serwis a wina leżała od początku po stronie Sony.
Tak, widziałem komunikat. Tylko, że ja już usłyszałem od serwisu Sony w grudniu, że niebawem pojawi się poprawka. A jak jej nie ma, tak nadal jej nie ma, a telewizor od trzech miesięcy stoi bezużyteczny i musze jechać na Netflixach, bo normalnej tv nie da się oglądać.
Sądzę, że Sony jako firma straciło wiarygodność, gdyż wielokrotnie zapowiadana aktualizacja (i wielokrotnie przekładana) nadal jest niezrealizowana. Dziś 22.02. i jak na razie cisza. Oczywiście 22.02. jest do godziny 23.59... :-((
Powiem Wam szczerze, że kupiłem tv Sony tylko dlatego, że mam nagłośnienie Sony, mam PS4 i zamierzam kupić PS5 i postanowiłem mieć wszystko od jednego producenta, tym bardziej, że Sony reklamowało ten model tv jako najlepszy pod PS5. Wydałem 5 tysiaków na tv i przez brak kompetencji i wypuszczenie wadliwej aktualizacji nie mogę z niego korzystać. A zastanawiałem się czy nie kupić LG i teraz żałuję. Mogłem kupić LG, tak jak wszyscy polecali, i teraz wiem dlaczego tak polecali...
Ale w wiadomości, którą dostałem podali tylko 22.02 bez podania roku, więc mają jeszcze dużo czasu 🙂
Ja przygotowałem już TV do zwrotu, 2 miesiące moduł CI+ leży wyjęty żeby cokolwiek można było oglądać z podstawowych kanałów. Raczej nigdy więcej nie zainwestuje w żaden produkt Sony.
Dziś sprawdzałem, żadnej aktualizacji nie ma.
Jest aktualizacja tylko nie wiem czemu nie w Polsce, podobno naprawia problem z modułami:
https://www.facebook.com/groups/769301263827199/permalink/1118558765568112/
Na stronie sony.pl jest już nowa wersja softu
Do mojego modelu X85j jeszcze nie udostępnili. Czekam.