Podziel się wrażeniami!
Witajcie. Od poczatku użytkowania tego tv mam problem z odtwarzaniem materiałów z pendrive wpiętych do portu Usb. Domyślny odtwarzacz nie widzi wogule plików, zainstalowany inny odtwarzacz pozwala na ich otwarcie ale przy materiałach dużej pojemnosci (film 3,5 gb) obraz sie zacina. Czy spotkal sie ktos z Was z takim problemem? Czy cos robie nie tak? Próbowałem kilku penów, ktore na innych urządzeniach chodzą bez problemów. Prosze, podpowiedzcie co moge jeszcze zrobic żeby potwierdzić lub wykluczyć usterkę portów Usb ?
Z góry dzieki za każdą próbę pomocy. Pozdrawiam .
Alt
Witam,
Czy masz najnowszą wersję oprogramowania?
Proponuję na początek zrobić też soft reset.
Poniżej lista obsługiwanych formatów wraz z liczbą klatek:
http://helpguide.sony.net/tv/caep1/v1/pl/04-01-03_03.html
Pozdrawiam
Oprograkowanie tv jest oczywiście aktualne. Formaty plikow są odczytywane p rze tv bo otwarte przy pomocy np. es explorera odtwarzaja sie.
Ludzie piszą, że mają takie same problemy jak ja o czym suport sony wie od roku. Proszę o ustosunkowanie sie do tego problemu kogoś z Suportu . Dlaczego przez tyle czasu nie usunieto usterki ?
Uprzedzając ewentualne uwagi od razu zaznaczam, że przywrocenie ustawień fabrycznych nic nie daje. Ponadto po każdym odłączeniu pendriva od tv i podpięciu go do komputera windows zgłasza jakieś uszkodzenie plików i po przeprowadzeniu ich naprawy dopiero zaczyna czytać.
Moim zdaniem to skandal, żeby tv za takie pieniadze posiadal takie usterki a firma nic z tym nie zrobila . Mialem kilka innych tv i nigdzie nie spotkalem sie z tak niska jakos ia oprogramowania.
Wracając do Pana dygresji że wcześniej na innych tv inne pliki bez problemu,wcześniej pliki były inne,zawierały mniej danych i formatów. Też zauważyłem ten "problem" na filmie pojemności koło 10gb. Rozwiązanie, nagrywać na dysk HDD lub SSD ostatecznie na pendrive 3.0. Wspomnę jeszcze że z tyłu tv są trzy rodzaje USB dokładnie opisane,jeden 3.0 drugi ssd 2.0 a trzeci zwykły 2.0.
Witam,
Takie oto porady udało mi się uzyskać z supportu Sony:
1) Restart ładowania, w tym celu proszę:
- wyłączyć telewizor
- odłączyć telewizopr z sieci
- pozostawić telewizor odłączony na 2-5 min
- podłączyć telewizor, włączyć go oraz sprawdzić czy problem został rozwiązany.2) Jeśli 1) nie pomoże, należy wykonać przywrócenie ustawień fabryczych.
HOME - USTAWIENIA - Automatyczna inicjalizacja / Konfiguracja początkowa (Pierwsza zakładka TV, przedostatnia ikona, przedstawiająca klucz francuski oraz 1 2 3), Należy zatwierdzić rozpoczęcie procesu i przejść go zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.
Następnie uprzejmie proszę o sprawdzenie czy te zabieg rozwiązał Pana problem.
Jeśli żadna z powyższych metod nie pomogła, uprzejmie proszę o odpowiedzenie, kiedy problem się pojawił? od zakupu/ po aktualizacji/ ostatnie dni.
Punkt 2 jak piszesz już robiłeś tak więc tylko 1.
Pozdrawiam