anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem z Youtube - Sony KD-65XG8596

profile.country.PL.title
Zyzy77
Nowicjusz

Problem z Youtube - Sony KD-65XG8596

Witam, od ponad 2 tygodni użytkuję telewizor Sony KD-65XG8596 i już dwa razy miałem problem z aplikacją Youtube. Po włączeniu aplikacji pojawiają się miniaturki filmów, każdy wybrany film uruchamia się, ale słychać dźwięk filmu przez ułamek sekundy i obraz stoi "zamrożony", czas filmu też stoi w miejscu. Po przewinięciu filmu dalej ponownie uruchamia się w wybranym momencie, ale ponownie słychać dźwięk filmu przez ułamek sekundy i obraz stoi. Restart aplikacji Youtube nie pomaga, dopiero przywrócenie do ustawień fabrycznych rozwiązuje problem na jakiś czas, ale jest to uciążliwe resetować telewizor co kilka dni. 

13 ODPOW. 13
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

przywrócenie telewizora do ustawień fabrycznych powinno być ostatecznością. Pierwszą czynnością, którą powinieneś wykonać w takiej sytuacji jest tzw. miękki reset - przytrzymanie przycisku Power na pilocie przez 5 sekund.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Hej Przywróć aplikację youtube do fabrycznej, usuń, tą co masz zainstalowaną.

profile.country.PL.title
Giena24
Poszukiwacz

Dzień dobry. Mam podobny problem. Otóż, raz w tygodniu muszę przywracać telewizor do ustawień fabrycznych.

Aplikacja Youtube zacina się w pętli 4, 6 sekund i nie odtwarza. Telewizor posiadam od ponad miesiąca i mam już go szczerze dosyć. Z telewizora korzystam najczęściej z Youtuba, więc problem jest istotny. Moja wersja oprogramowania jest z grudnia 2019 o nazwie PKG 6.4758.0610EUA. Czy zainstalowanie aktualizacji ze strony support do wersji v6.3632 coś zmieni? Czy nie jest to starsza wersja niż posiadam?

Druga sprawa to, problem z przyciskiem mikrofonu, który też nie zawsze działa jak powinien. Po naciśnięciu przycisku i pojawieniu się komendy do wprowadzenia głosowego, nie szuka wybieranej komendy. Nie dzieje się nic. Trzeba wyjść przyciskiem BACK aby w ogóle wyjść z funkcji mikrofonu. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, bo inaczej czeka mnie oddanie telewizora do naprawy.

do wersji v6.3632

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Giena24 Twój problem został skierowany do supportu - oto odpowiedź:


Proszę o zaktualizowanie odbiornika KD-65XG8596 do wersji v6.3632:

https://bit.ly/34qaW19

Co do aplikacji Youtube proszę wyczyścić pamięć podręczną aplikacji, odinstalować aktualizację.

Wyszukiwanie głosowe działa na zasadzie łączności Bluetooth - proszę przejść do nastawień - pilot głosowy zdalnego sterowania i ponownie dokonać sparowania urządzenia z Tv.


Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Giena24
Poszukiwacz

Dobry wieczór.

Dziękuje za odpowiedź.

Niestety nie mogę dokonać aktualizacji, gdyż okazuję się że mam aktualne oprogramowanie.

Jednak moje oprogramowanie jest z 01 grudnia 2019 r. , a polecana aktualizacja oprogramowania jest z 15 lipca 2020 r. Nie wiem o co tutaj chodzi. 2 dni temu musiałem znów resetować telewizor.

Wrzucam fotki z informacją o oprogramowaniu mojego TV.1.jpg2.jpg

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Dzień dobry,

 

Aktualizację przez internet (OTA) są zazwyczaj opóźnione względem tych do pobrania na USB (OND) dlatego telewizor zgłasza, że TV ma najnowsze oprogramowanie. Proponuję pobrać plik na USB i wgrać samemu zgodnie z instrukcją:

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-android-xg85xx_x85xxg_u8g-series-55-65-75-85-/kd-65x...

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Giena24
Poszukiwacz

Dzień dobry.  Aktualizację próbowałem wgrać z Usb ręcznie. Pokazuje mi, że jest aktualna. Reszta tak jak pisałem powyżej. 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Giena24 ponownie przekazałem sprawę do supportu - oto odpowiedź:


W sprawie aplikacji Youtube, proszę o odistalowanie aplikacji i ponowne zainstalowanie.

 

W sprawie wyszukiwania głosowego, proszę o reset pilota, czyli wyjęcie baterii, wciśnięcie przycisku włączania na pilocie przez 3 sekundy i włożenie baterii do pilota.


Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Giena24
Poszukiwacz

Dzień dobry.

Niestety dzisiaj po raz kolejny musiałem resetować telewizor do ustawień fabrycznych. Aplikacji Youtube nie można odinstalować, można jedynie odinstalować jej aktualizacje. Niestety nawet to nic nie pomaga. Dlaczego nie mogłem wgrać oprogramowania, które było mi polecane, skoro jest nowsze? Jak uruchomić "pomoc zdalną" może jakiś fachowiec rozwiązał by mój problem. Jakiś nr tel do supportu,a potem "pomoc zdalna"? Proszę o pomoc.