Podziel się wrażeniami!
Dlaczego tv kd-65Xh8096 nie widzi urządzeń w wyszukiwarce bluetooth? 3 razy przywracanie systemu.caly weekend spędzony w książeczkach i internecie.mieli szuka nawet przez 30 minut i nic nie może znaleźć.niby Sony a problem z bluetooth.
Cześć, zgłaszam Twoje zapytanie do wsparcia technicznego. Jak pojawi się odpowiedź, damy znać.
Teraz już nawet sam się wyłącza bluetooth po włączeniu i brak adresu bluetooth w ustawieniach
Mimo iż włączę bluetooth to wyskakuje komunikat że mam włączyć bluetooth bo jest wyłączony.i pilot przestał przełączać kanały,jedynie mogę podglosnic.brak słów na ten sprzęt
Cześć, zamieszczam odpowiedź supportu.
W przypadku tego telewizora, może on byc podłączony za pomocą Bluetooth z myszką lub klawiaturą za pomocą profilu HID, z urzadzeniami o niskim zużyciu energii za pomocą profilu HOGP. W przypadku podłączenia słuchawek czy soundbarów, podłączenie tego telewizora nie jest możliwe. Jeżeli problem występuje z pilotem to należy zresetować pilot: wyjąć baterie, przycisnąć przycisk włączania, włożyć baterie.
Problem rozwiązałem.pojechalem do sklepu i wymieniłem na kd 65xh9005
Cześć w moim kd65xg8505 mam problem z jakością połączenia bluetooth. Odległość adaptera by od tv wynosi ok 4 m A sygnał i tak się rwie i na netflix i na YT. Adapter rx tx 10 z bt w smartfonie działa ok. Tylko z tv ma problem. Ciekawe czy Sony Polska zwyczajowo zignoruje kwestię. Pozdrawiam
Witam,
@GregVenom możesz opisać co ma oznaczać pojęcie:
Adapter rx tx 10 z bt
Mam rozumieć, że adapter pracuje jako odbiornik BT podłączony do jakieś kina/wieży etc?
Pozdrawiam
Cześć
Tak jak napisałeś adapter bluetooth RXTX10 w trybie odbiornika jest po podłączeniu słuchawek Creative Aurvana Live portem dostępu do łączności BT pomiędzy TV a sluchawkami.
Sorry że dopiero dziś odpisuje ale w pracy ciężki tydzień był.
Pozdrawiam
Grzegorz
Witam,
Trudno powiedzieć co powoduje zerwania łączności. Jeśli podczas oglądania YouTube, Netflix korzystasz w TV z WIFI 2,4GHz to mogą one zakłócać komunikację Bluetooth, dlatego spróbuj zmienić kanał który wykorzystywany jest przez WIFI. Ustawienia zmiany kanału WIFI znajdziesz w routerze/access point.
Pozdrawiam