anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Przeglądarka 55XG9505

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

Przeglądarka 55XG9505

           witam Forumowiczów

Otwieram nowy temat licząc na zainteresowanie i pomoc.

Już w swoich poprzednich postach pisałem o problemie

zamieściłem zdjęcie,lecz nikt tematu nie podjął. Teraz mam

dodatkowe informacje ,więc może będzie łatwiej. Po aktualizacji

do 9 nie działa mi przeglądarka internet browser. Po kilku przywróceniach

do ustawień fabrycznych(z menu telewizora jak i przyciskami vol- i power)

wyczyszczeniu pamięci podręcznej zaskakuje na dzień,dwa i przestaje działać.

Nie można jej otworzyć. Ostatnio po resecie zauważyłem, że w pamięci współdzielonej

zajmuje zaledwie 276kb.Wygląda jakby zniknęła. W drugim tv jaki posiadam XD9305

zajmuje 279mb.Wydaje mi się ,że to jest powód tylko jak wgrać jej dane.

 

      misiek1955

8 ODPOW. 8
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

jeśli zależy Ci na korzystaniu z tej przeglądarki, skontaktuj się z Supportem https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, gdzie pokierują Cię dokładnie, jak rozwiązać ten problem. W międzyczasie, spróbuj zainstalować sobie inną przeglądarkę, np. PuffinTV.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

     Witam

Na korzystaniu z przeglądarki mi zależy. W końcu jak jest dedykowana do tego

telewizora to powinna działać. Odsyłanie do supportu nie ma sensu bo nie mają

bladego pojęcia jak problem rozwiązać. Rozmawiałem z nimi przeszło pół godziny

przed zamieszczeniem postu.  Serwis też rozkłada ręce. Natomiast jedno co jest

zgodne w ich opiniach to cytuję " być może wkradł się jakiś błąd w aktualizacji"

 

       misiek1955

 

 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@misiek1955 skierowałem Twój poprzedni post z innego wątku do supportu - oto wskazówki:


Upewnij się, że aplikacja Android TV Core Services to „Wersja 1.8.5 ...” lub wyższa

Naciśnij przycisk [HOME] na pilocie zdalnego sterowania
Wybierz menu [Ustawienia]
Wybierz menu [Aplikacje]
Wybierz aplikację [Android TV Core Services]
Sprawdź numer wersji. Jeśli wersja jest niższa niż „1.8.5 ...”, przejdź do kroku poniżej

Zaktualizuj aplikację Android TV Core Services ze sklepu Google Play

Naciśnij przycisk [HOME] na pilocie zdalnego sterowania
Wybierz menu [Aplikacje]
Wybierz ikonę [Pobierz więcej aplikacji]
Zaloguj się na swoje konto Google
Wybierz menu [Moja aplikacja] w sklepie Google Play
Wybierz aplikację [Android TV Core Services]
Wybierz [Aktualizuj]
Po zakończeniu procesu aktualizacji sprawdź wersję oprogramowania aplikacji w podmenu [Pełny opis]
Podstawową usługą Android TV powinna być „Wersja 1.8.5 ......” lub najnowsza dostępna wersja.

Daj znać jak to u Ciebie wygląda.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

@djrychu 

 

 

            Witam

Dzięki za zainteresowanie tematem. Od czasu ostatniego przywrócenia ustawień fabrycznych minęły 

cztery dni i przeglądarka działa. Zauważyłem podczas konfiguracji , że aplikacja o której piszesz miała

aktualizację.Numer zaczyna się od cyfry 2 (pozostałych nie pamiętam a nie jestem przed telewizorem)

Zobaczymy czy dalej będzie ok.

 

    misiek1955

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

@djrychu 

 

Witam ponownie-niestety przeglądarka ponownie się wyłączyła. To już piąty raz.

Komunikat masz na zdjęciach (pierwsze z lewej strony)

Masz jeszcze jakiś pomysł na rozwiązanie problemu ?

Ciągłe resetowanie to bezsens.

 

misiek1955

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@misiek1955 skierowałem sprawę do supportu - oto odpowiedź:


Klient może spróbować odinstalować aktualizacje aplikacji i ponownie ją zainstalować.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

 

 

@djrychu

 

Dzięki za próby pomocy. Niestety dalej po resecie do ustawień fabrycznych działa dzień,dwa

i znika. Wszystkie Twoje rady zastosowałem. Nie jestem też laikiem, ale chyba wywieszę białą flagę.

 

    misiek1955

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

   witam Forumowiczów

 

Wracam do tematu. U mnie bez zmian , działa do momentu wyłączenia tv. Ponowne włączenie

przeglądarki nie da się uruchomić. Kolejne resetowanie,odinstalowywanie aktualizacji,czyszczenie pamięci.

Przeglądarka działa. Wyłączenie tv i wszystko od nowa.To jakaś kpina.Serwis proponuje używać innej przeglądarki.

A niby dlaczego ? Czy ktoś ma podobny problem ?

 

    misiek1955