Podziel się wrażeniami!
witam Forumowiczów
Otwieram nowy temat licząc na zainteresowanie i pomoc.
Już w swoich poprzednich postach pisałem o problemie
zamieściłem zdjęcie,lecz nikt tematu nie podjął. Teraz mam
dodatkowe informacje ,więc może będzie łatwiej. Po aktualizacji
do 9 nie działa mi przeglądarka internet browser. Po kilku przywróceniach
do ustawień fabrycznych(z menu telewizora jak i przyciskami vol- i power)
wyczyszczeniu pamięci podręcznej zaskakuje na dzień,dwa i przestaje działać.
Nie można jej otworzyć. Ostatnio po resecie zauważyłem, że w pamięci współdzielonej
zajmuje zaledwie 276kb.Wygląda jakby zniknęła. W drugim tv jaki posiadam XD9305
zajmuje 279mb.Wydaje mi się ,że to jest powód tylko jak wgrać jej dane.
misiek1955
Witam,
jeśli zależy Ci na korzystaniu z tej przeglądarki, skontaktuj się z Supportem https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, gdzie pokierują Cię dokładnie, jak rozwiązać ten problem. W międzyczasie, spróbuj zainstalować sobie inną przeglądarkę, np. PuffinTV.
Pozdrawiam
Witam
Na korzystaniu z przeglądarki mi zależy. W końcu jak jest dedykowana do tego
telewizora to powinna działać. Odsyłanie do supportu nie ma sensu bo nie mają
bladego pojęcia jak problem rozwiązać. Rozmawiałem z nimi przeszło pół godziny
przed zamieszczeniem postu. Serwis też rozkłada ręce. Natomiast jedno co jest
zgodne w ich opiniach to cytuję " być może wkradł się jakiś błąd w aktualizacji"
misiek1955
Witam,
@misiek1955 skierowałem Twój poprzedni post z innego wątku do supportu - oto wskazówki:
Upewnij się, że aplikacja Android TV Core Services to „Wersja 1.8.5 ...” lub wyższa
Naciśnij przycisk [HOME] na pilocie zdalnego sterowania
Wybierz menu [Ustawienia]
Wybierz menu [Aplikacje]
Wybierz aplikację [Android TV Core Services]
Sprawdź numer wersji. Jeśli wersja jest niższa niż „1.8.5 ...”, przejdź do kroku poniżejZaktualizuj aplikację Android TV Core Services ze sklepu Google Play
Naciśnij przycisk [HOME] na pilocie zdalnego sterowania
Wybierz menu [Aplikacje]
Wybierz ikonę [Pobierz więcej aplikacji]
Zaloguj się na swoje konto Google
Wybierz menu [Moja aplikacja] w sklepie Google Play
Wybierz aplikację [Android TV Core Services]
Wybierz [Aktualizuj]
Po zakończeniu procesu aktualizacji sprawdź wersję oprogramowania aplikacji w podmenu [Pełny opis]
Podstawową usługą Android TV powinna być „Wersja 1.8.5 ......” lub najnowsza dostępna wersja.
Daj znać jak to u Ciebie wygląda.
Pozdrawiam
Witam
Dzięki za zainteresowanie tematem. Od czasu ostatniego przywrócenia ustawień fabrycznych minęły
cztery dni i przeglądarka działa. Zauważyłem podczas konfiguracji , że aplikacja o której piszesz miała
aktualizację.Numer zaczyna się od cyfry 2 (pozostałych nie pamiętam a nie jestem przed telewizorem)
Zobaczymy czy dalej będzie ok.
misiek1955
Witam ponownie-niestety przeglądarka ponownie się wyłączyła. To już piąty raz.
Komunikat masz na zdjęciach (pierwsze z lewej strony)
Masz jeszcze jakiś pomysł na rozwiązanie problemu ?
Ciągłe resetowanie to bezsens.
misiek1955
Witam,
@misiek1955 skierowałem sprawę do supportu - oto odpowiedź:
Klient może spróbować odinstalować aktualizacje aplikacji i ponownie ją zainstalować.
Pozdrawiam
Dzięki za próby pomocy. Niestety dalej po resecie do ustawień fabrycznych działa dzień,dwa
i znika. Wszystkie Twoje rady zastosowałem. Nie jestem też laikiem, ale chyba wywieszę białą flagę.
misiek1955
witam Forumowiczów
Wracam do tematu. U mnie bez zmian , działa do momentu wyłączenia tv. Ponowne włączenie
przeglądarki nie da się uruchomić. Kolejne resetowanie,odinstalowywanie aktualizacji,czyszczenie pamięci.
Przeglądarka działa. Wyłączenie tv i wszystko od nowa.To jakaś kpina.Serwis proponuje używać innej przeglądarki.
A niby dlaczego ? Czy ktoś ma podobny problem ?
misiek1955