anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Reset a HDD

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
Paul_1971
Użytkownik

Reset a HDD

Witam,

 

W jaki sposób postępować aby po reset'cie do ustawień fabrycznych (Bravia XF9005) zachować nagrane na HDD materiały? 

 

Czy przed wykonaniem reset'u do ustawień fabrycznych odłączyć fizycznie dysk czy może go zostawić podpięty?

 

Czy podczas jego ponownej rejestracji dysk zostanie sformatowany a ja stracę wszystkie nagrania???

 

Z góry dziękuję za pomoc!

 

Pozdrawiam

Paweł

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@Paul_1971  dysk jest zarejestrowany w TV nic z niego nie ginie wkładasz po restarcie TV i działa bez dodatkowych czynności

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5
profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Wdług mojego punktu widzenia, dysk jest osobną częścią , wiec można go odłączyć, ale lepiej, przy resecie do ustawień fabrycznych telewizora nie mieć nic podpiętego pod porty usb w telewizorze. Pozdrawiam

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@Paul_1971   z dysku nic nie ginie nagrania zostają po resecie a jeżeli będziesz go chciał ponownie zarejestrować z dysku wszystko zostanie usunięte.

profile.country.PL.title
Paul_1971
Użytkownik

@marcinor dzięki za podpowiedz, oczywiście że odłączę wszystko aby być pewnym że proces przebiegnie poprawnie.

 

@zbygaaj to że nic nie zginie jest dla mnie jasne. Pytanie brzmi: jak postępować aby mógł używać tego dysku (z wszystkimi materiałami) po resecie do ustawień fabrycznych? Czy mój telewizor zobaczy go zaraz po podłączeniu, czy będzie ponownie wymagał rejestracji, co w tym przypadku spowoduje skasowanie danych, czego oczywiście chcę umiknąć.

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@Paul_1971  dysk jest zarejestrowany w TV nic z niego nie ginie wkładasz po restarcie TV i działa bez dodatkowych czynności

profile.country.PL.title
Paul_1971
Użytkownik

@zbygaaj bardzo dziękuję Ci za informacje i rozwiązanie mojego problemu :wink: