Podziel się wrażeniami!
Witam
Posiadam TV Sony Bravia KD 55X8509C oraz super słuchawki z których jestem bardzo zadowolony model
Sennheiser MM550-X Travel Bluetooth
probowałem je podpiać przez bluetooth ale bez pozytywnego efektu.
czy wiecie jak je mozna podłaczyc- moze jakis transmiter?
Pozdrawiam
Jak by prawidłowo działało u Ciebie oba adaptery to bym odkupił jak coś któryś 🙂
Ja dzwoniąc na info Sony słyszałem że powinny słuchawki działać 🙂 od Pana. Polskie Sony samo nie wie co ma działać widocznie...no i co ma znaczenie jakieś jednostronne jak kupiłem pada do ps4 i działa bardzo dobrze.
ok dam znac- dogadałęm sie ze sklepem ze wysla mi oba adaptery i mam czas 3 dniowy na testy- sa to adaptery na usb- jak nie bedzie hulac to moge zwrócic.
niestety zaden adapter nie zadziałał - problem ciągle nie rozwiązany..
a może by tak firma sony spróbowała rozwiązać ten porblem? bo widzę, że klienci pozostawieni sami sobie próbują ale nie dają rady. Jak można sprzedawać tv z bluetooth, który nie obsługuje słuchawek bluetooth. Pewnie, że można czytać instrukcję przed zakupem od deski do deski i gdzieś odnaleźć, że można przez bluetooth podłączyć myszkę do przeglądarki, ale myślę że większość jak ja zakłada, że skoro to TV SONY to bluetooth działa jak w każdym normalnym urządzeniu (między innymi telewizorze) i problemu ze słuchawkami nie będzie. Osobiście bardzo mocno rozczarowałęm się brakiem tej funkcji w sony i naprawdę więcej nie kupię urządzeń tej firmy - tv za 3,5 tys a ja mam poszukiwać dodatków-transmiterów do podłączenia słuchawek. Żenujące
kupiles to juz sie nie liczysz, licza sie tylko nowi klienci
Czuję się oszukany. Kupiłem ten TV Sony Bravia KD55X8599. Wydałm 5k i jak widziałem w specyfikacji że TV ma BT, to ma BT. czy to głośnik czy słuchawki powinny działać!!! spędziłem dwa wieczory na próbie podłączenia kilku głośników, słuchawek i uż myślałem że coś jest zepsute w tym moim egzemplarzu, a widzę, że to po prostu wada tego producenta.
TV jest super, ale to ma działać jak ja chcę, w dzisiejszych czasach to standard, zwłaszcza w sprzęcie tej klasy.
masakra...
niestety jutro muszę go zwrócić i kupić normalnie działający TV - teraz na 100% najpierw sprawdzę czy BT działa.
Niestety to prawda, Sony ma klientów powiedzmy że w nosie za nie małe pieniądze wciska chłam i nie robi nić żeby było lepiej, zniknęła apka VEWD TV, Bluetooth nie działa, słuchawki po kablu?, dobre sobie 21 wiek. A oni wspaniałomyślnie dali Samba tv, która właściwie nie wiadomo czemu ma służyć. Zero wsparcia, zero aktualizacji. Nie rozumiem jak w tych czasach firma z ładną historią może aż tak upaść.
Witaj @wojtek06
Pozwól, że zapytam o to Supportu Sony, a tymczasem, jeśli chciałbyś bezpośrednio skontaktować się z działem wsparcia Sony, podaję namiary:
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawaim, Agnieszka_J
Pani Agnieszko, po 4 latach chce się Pani dowiedzieć? Czy czegoś nie zrozumiałem? A poza tym infolinia informowała, że się nie da to po co te namiary na ich infolinie ...?