anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony Bravia KD-55XE8096 problem z internetem w przeglądarce

profile.country.PL.title
ojscus
Poszukiwacz

Sony Bravia KD-55XE8096 problem z internetem w przeglądarce

Internet przeglądany przez przeglądarkę w TV jest bardzo słabej prędkości i stabilności. Netflix i YouTube chodzą bez zarzutu, natomiast przez przeglądarkę obejrzenia jakiegokolwiek streama czy filmiku w dobrej jakości graniczy z cudem. Czy ktoś może zna przyczynę i rozwiązanie problemu? Po podłączeniu tv bezpośrednio do modemu kablem problem zmalał odrobinę ale nadal jest źle.

5 ODPOW. 5
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@ojscus skierowałem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:


Przeglądarka internetowa nie posiada wtyczek, które mogą być konieczne do obsługi video. Dodatkowo na serwerach zewnętrznych zazwyczaj występuje ograniczony bufor, który spowalnia ładowanie treści. Z naszej strony zalecamy do odtwarzania treści video w dedykowanych aplikacjach (jeśli dany serwis zewnętrzny taką aplikację posiada).

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
niejednorazowy
Poszukiwacz

Większość z serwisów ma już takie aplikacje. Chociażby cda.pl

profile.country.PL.title
ojscus
Poszukiwacz

Dziękuję, a czy da się coś zrobić z faktem, że speedtest wypada dużo gorzej na TV niż na komputerze? A może znacie jakieś przeglądarki, gdzie nie występuje problem z lagującym video? Niestety strona, na której mi zależy, nie posiada aplikacji.

profile.country.PL.title
leczech
Użytkownik

@ojscus  Spróbuj  Puffin TV , czy Firefox.

profile.country.PL.title
niejednorazowy
Poszukiwacz

Przeglądarka Puffin może załatwić problem.