Podziel się wrażeniami!
Internet przeglądany przez przeglądarkę w TV jest bardzo słabej prędkości i stabilności. Netflix i YouTube chodzą bez zarzutu, natomiast przez przeglądarkę obejrzenia jakiegokolwiek streama czy filmiku w dobrej jakości graniczy z cudem. Czy ktoś może zna przyczynę i rozwiązanie problemu? Po podłączeniu tv bezpośrednio do modemu kablem problem zmalał odrobinę ale nadal jest źle.
Witam,
@ojscus skierowałem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:
Przeglądarka internetowa nie posiada wtyczek, które mogą być konieczne do obsługi video. Dodatkowo na serwerach zewnętrznych zazwyczaj występuje ograniczony bufor, który spowalnia ładowanie treści. Z naszej strony zalecamy do odtwarzania treści video w dedykowanych aplikacjach (jeśli dany serwis zewnętrzny taką aplikację posiada).
Pozdrawiam
Większość z serwisów ma już takie aplikacje. Chociażby cda.pl
Dziękuję, a czy da się coś zrobić z faktem, że speedtest wypada dużo gorzej na TV niż na komputerze? A może znacie jakieś przeglądarki, gdzie nie występuje problem z lagującym video? Niestety strona, na której mi zależy, nie posiada aplikacji.
Przeglądarka Puffin może załatwić problem.