Podziel się wrażeniami!
Cześć!
Mam pewien problem - korzystam z Netflixa na telewizorze Sony Bravia KDL-40W705C . Ostatnio pojawił się kłopot z użytkowaniem aplikacji. Gdy tylko rozpoczynam oglądanie wybranego serialu - aplikacja zamyka się - tj wszystko wraca do normalnej telewizji. Przywrócenie telewizora do ustawień fabrycznych nie pomogło.
Czasem zadziała znaleziony w internecie sposób na zmianę języka i dopiero ponowne ustawienie j. polskiego.
Macie na to jakiś sposób?
Cześć,
zapytamy wsparcia technicznego i odezwiemy się z odpowiedzią.
Pozdrawiam,
Barbara_K
Witam,
@Edgrim spróbuj wykonać następujące czynności:
1. Należy uruchomić przeglądarkę internetową.
2. Wybrać zakładkę — Opcje.
3. Wybrać-Ustawienia przeglądarki.
4. Następnie należy zaznaczyć — Usuń wszystkie pliki cookie — ciasteczka.
Proszę jeszcze pamiętać o odświeżeniu zawartości internetowej w ustawieniach sieci.
Jeśli problem nadal występuje, to proszę o zajrzyj do linku poniżej:
Zwrócić też uwagę na poniższe informacje:
Pozdrawiam