anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SONY BRAVIA NETFLIX KDL-40W705C

Edgrim
Nowicjusz

SONY BRAVIA NETFLIX KDL-40W705C

Cześć!

 

Mam pewien problem - korzystam z Netflixa na telewizorze Sony Bravia KDL-40W705C . Ostatnio pojawił się kłopot z użytkowaniem aplikacji. Gdy tylko rozpoczynam oglądanie wybranego serialu - aplikacja zamyka się - tj wszystko wraca do normalnej telewizji. Przywrócenie telewizora do ustawień fabrycznych nie pomogło.

 

Czasem zadziała znaleziony w internecie sposób na zmianę języka i dopiero ponowne ustawienie j. polskiego. 

 

Macie na to jakiś sposób?

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Cześć,

 

zapytamy wsparcia technicznego i odezwiemy się z odpowiedzią. 

 

Pozdrawiam, 

Barbara_K

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Edgrim spróbuj wykonać następujące czynności:

1. Należy uruchomić przeglądarkę internetową.

2. Wybrać zakładkę — Opcje.

3. Wybrać-Ustawienia przeglądarki.

4. Następnie należy zaznaczyć — Usuń wszystkie pliki cookie — ciasteczka.

Proszę jeszcze pamiętać o odświeżeniu zawartości internetowej w ustawieniach sieci.

Jeśli problem nadal występuje, to proszę o zajrzyj do linku poniżej:

https://bit.ly/2YGdecA

Zwrócić też uwagę na poniższe informacje:

https://bit.ly/33xsc3t

 

Pozdrawiam