Podziel się wrażeniami!
Witam jestem nieszczęśliwym posiadaczem od tygodnia w/w telewizora, od początku zauważyłem problem z wyświetlaniem obrazu, występuje szarpanie(przycięcia) przy oglądaniu z platformy netflix oraz yt do tego dochodzi również pixeloza, smużenie tak jak by obraz nie nadążał się renderować przy szybkich scenach, obraz statyczny jest ok. Przy wyświetlaniu filmu i kombinowaniu w między czasie w opcjach ta sytuacja się nasila czyli zamula tv, ewidentnie któryś z układu nie wyrabia(cpu, gpu, ram?) Zauważyłem również białe plamy(prześwietlone) dookoła matrycy przy jasnym obrazie. Dodatkowo dysk twardy w tym modelu posiada lekko ponad 8gb wbudowanej pamięci gdzie producent podaje 16gb. Pisałem z Panią od suportu i powiedziała że ten telewizor ma 16gb tylko system zajmuje połowę tego, nie powiem uśmiałem się Okazało się jednak że ma 8,8gb całości, a wolnej 7,3gb i tu mogę się zgodzić na te niecałe 2gb systemu i inne aplikacje, ale nie 8gb jak ta Pani sugerowała która ewidentnie pomyliła się z powołaniem i jest niekompetentna w tym co robi wciskając ludziom farmazony. System aktualizowałem do najnowszego z poziomu usb ponieważ przez wifi sugerował że jest aktualny, a nie był, niestety zero poprawy. Mam mieć umówioną wizytę z serwisantem który coś czuje że nic nie zrobi orzeknie że jest wszystko ok i pojedzie dalej. Czy mogę coś takiego reklamować w sklepie z możliwością wymiany tv na nowy lub inny tym bardziej że dostałem towar niezgodny z opisem producenta (chodzi o dysk twardy oraz matryce która jest źle podświetlona) w sklepie oglądając ten model czegoś takiego nie było i na pewno nie kupiłbym telewizora z takimi kwiatkami.
Witaj Smolki06, Spróbuj przywrócić telewizor do ustawień fabrycznych. Może to pomoże, ale wątpię iwyczysc pamięć tv oraz sprawdź kable. Ja mam tragicznąmatrycę w swoim tv 2 razy w reklamacji i zlewka serwisu, opinia serwisanta że tak musi być. Kupujesz tv i wkurzasz sięże masz bubel i nic z tym nie możesz zrobić, nigdy więcej Sony. POZDRAWIAM. I WSPÓŁCZUJĘ.
😀
To moja matryca i takie same kwiatki jak opisujesz, jak będziesz wymieniał na inny to sprawdź go porządnie przed przyjęciem. Support to jakaś kpina powin i nam pomagać a nie mówić przywróć do ustawień fabrycznych i ok. Pozdrawiam i życzę powodzenia😀
Dla przykładu matryca Samsunga.
TV przywracałem do ustawień fabrycznych, niestety dalej to samo albo i gorzej zaczął po tym zabiegu android mulić. Jaki masz model tv? U Ciebie matryca wygląda fatalnie u mnie troszkę lepiej... Teraz pytanie do
Co w takim wypadku może poradzić serwisant, czy ma większe możliwości integracji w system i jest nadzieja że coś zdziała konkretnego, czy przywróci do ustawień fabrycznych i na tym się jego rola skończy? Dlaczego mam 8gb dysk twardy skoro na wszelakich stronach jest podana informacja o 16gb? Jestem ciekaw czy to w ogóle ten sam telewizor który jest tak ładnie opisany na stronie producenta, może tylko obudowa ta sama, a bebechy od czegoś innego? Wcale bym się nie zdziwił widząc po tym jak to wszystko funkcjonuje.
Witam,
Zgłosiłem zapytanie do supportu w sprawie wielkości dysk - oto odpowiedź:
Firma Sony także informuje, że dysk w telewizorach z systemem android posiada dysk twardy o wielkości 16GB, a nie wolnej pamięci 16 GB
Pozdrawiam
No tak tylko w ustawieniach jest napisane" Pamięć całkowita współdzielona 8,8GB" Nie powinno tam być 16gb?
Witam,
@Smolki06 ponownie Twoje uwagi przekazałem do supportu - oto odpowiedź:
Tak oczywiście, telewizor podaje tylko wielkość użytkowej pamięci urządzenia. Pozostałą pamięć urządzenia zajmuje system android. Jest to spowodowane tym, aby klient nie miał dostępu do ważnych plików systemu android.
Klient będzie widział w systemie tylko wewnętrzna pamięć współdzielą 8,8gb jak w każdym telewizorze z systemem android. Jak samym nazwa wskazuje, nie jest to całkowita pamięć urządzenia. Według specyfikacji technicznej każdy telewizor z systemem android firmy Sony posiada dysk 16 GB, ale klient nie będzie tego widział z pozycji telewizora.
Pozdrawiam