anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony KD-55XE9005 - problem z skaczącym/szarpiącym obrazem

profile.country.PL.title
ajtee91
Użytkownik

Sony KD-55XE9005 - problem z skaczącym/szarpiącym obrazem

Czołem,

 

Od 3 tygodni posiadam Sony KD-55XE9005. Wszystko jest spoko oprócz jednej rzeczy. Czasami, gdy włącze telewizor i uruchomię Netflixa, obraz jest szarpany i jakby skacze, to samo jest na Google Play, Youtube, a także na Netflixie na konsoli Playstation 4 Pro. Problem znika, gdy na chwilę włączę tryb standby na 1-2 sek. i wyjdę z niego z powrotem, za pomocą zielonego przycisku na pilocie. Obraz wtedy jest płynny i już nie zwalnia w trakcie użytkowania TV. Moj internet to łącze radiowe o przepustowości 40 mb/s i uploadzie 8 mb/s. Prędkości i pingi zwykle w granicach 10-20 ms, downlaod stabilny jak i również upload.

 

Co może być problemem? Już sam nie wiem... 

 

Próbowałem resetu do ustawień domyślnych, zainstalowałem Androida 7.0. Nic z tych rzeczy nie dało porządanego efektu.

 

Czy ten typ tak ma? Boję się że to coś z moim TV.

 

Proszę o Waszą pomoc i sugestie.

 

Pozdrawiam, 

 

Jakub

18 ODPOW. 18
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Dzięki za wiadomość. Czy szukałeś już odpowiedzi w dziale Pomoc? Polecamy również upewnić się czy na naszym forum podobny problem nie był wcześniej poruszany. 

 

Pozdrawiamy

Zespół Sony

profile.country.PL.title
ajtee91
Użytkownik

Witam,

 

Tak szukałem, nie znalazłem odpowiedzi.

profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Polecamy w takim wypadku zgłosić ten problem poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email

Dział Obsługi Klienta skontaktuje się by rozwiązać problem.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Sony

 

profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Już odpowiedziałeś sobie na problem. Wyłączając tv wstrzymujesz szukanie aktualizacji. Tv mają słaby procesor, ale z tym by biegalo gdyby nie mało ramu.  Ram jest bolączką czy Windowsa czy androida. 1gb ramu dla androida to skrajne minimum.

Dwa wyjścia... Jedno poczekać ciut z bieganiem po apk tak z 3min. Drugie wyłączyć wszystkie automatyczne aktualizacje jak i androida jak i apk. Wyłączone nawet wyszukiwanie aktualizacji da efekty.

Ja czekam chwilę. Bo co to za smart bez apk.

profile.country.PL.title
ajtee91
Użytkownik

No dobra, ale jak wytłumaczyć ten fakt że obraz też się ścina wtedy na Netflixie na PS4 Pro ? A taki kliknięcie zielonego przycisku na pilocie rozwiązuje problem.  Na Youtube również to występuje. Telewizor do serwisu? Czy to upierdliwy android ?

 

Pozdrawiam.

profile.country.PL.title
XEandi
Poszukiwacz

Podepnę się bo to podobne zagadnienie. Jak najlepsze wybrać ustawienia ekranu ( nie obrazu ) do sygnału HD. W ustawieniach są opcje które nie do końca wiem jak ustawić 

np.tryb szerokoekranowy

autoformatowanie?

automatyczne pole wyświetlania 

pole wyświetlania -wszystkie pixele

pozycja ekranu 

Może Ktoś podpowiedzieć ?

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

          Witaj

Uważam,że najlepsza opcja to wszystkie pixele.

 

     misiek1955

 

            

profile.country.PL.title
XEandi
Poszukiwacz

Zgadzam się że ta opcja ma pozytywny wpływ na obraz , muszę w spokoju posprawdzać pozostałe możliwe ustawienia.

profile.country.PL.title
ajtee91
Użytkownik

Hejka,

 

Zauwazyłem takie coś, przełącze na chwilę na NC+ i potem znowu Netflix i już nie ma ścinek. Jak nic to soft issue.