Podziel się wrażeniami!
Witam,
Mam problem z matrycą w moim rocznym Sony KD-55XE9005.
Zauważyłem na moim telewizorze, że pojawił się stały zaciek/problem z warstwą na ekranie. Problem ten nie wystąpił z mojego powodu. Jestem pewien na 100%. Dbam o to urządzenie, nie czyściłem go również zbyt wiele, a jak tak to tylko suchą szmatką przecieram kurz w bardzo delikatny sposób. Próbowałem się tego pozbyć wodą oraz specjalnie nawilżoną ściereczką do ekranu, niestety nic to nie dało.
Nie wiem teraz co mogę z tym zrobić. Telewizor ma rok a dzieją się z nim takie rzeczy. Dużo na nim gram w HDR i jest bardzo ciepły, ale takie rzeczy nie powinny się dziać od tego. Jestem w 100%, że go niczym nie zalałem.
Co to może być? Jest jakiś sposób na pozbycie się tego problemu?
Zarejestrowałem RMA w MiK Radom oraz w Sony.
Sony Support proszę o pomoc!
Cześć,
Zgłosiliśmy Twój problem do działu wsparcia technicznego. Jak tylko pojawi się odpowiedź, wrócimy do Ciebie z informacjami.
Pozdrawiam,
Był u mnie Pan z serwisu lokalnego. Powiedział, że to normalne, bo telewizor ma być prostokątny a to, że na ekranie coś jest to jest to dopuszczalne, bo nie widać na obrazie.
BRAWO!
To mój ostatni produkt od Sony.
@Sony_Support proszę o pomoc.
Szczerze Ci współczuję!
Kupiłem ostatnio KD-65XF9005 i nie mogę sobie wyobrazić mojej reakcji na takie bezczelne zachowanie serwisanta, prawdopodobnie on wyszedłby pierwszy a za nim zaraz telewizor, przez zamknięte drzwi...
W moim przypadku to sprzęt za blisko 10K PLN i jeśli ktoś powiedziałby mi, że ten model tak ma i to nie przeszkadza w oglądaniu i że przecież jest on prostokątny więc jest dobrze i powinno to wystarczyć, świadczy to o prymitywiźmie serwisanta i serwisu z którego się wywodzi!
Dodatkowo mój model po ostatniej aktualizacji softu systematycznie się restartuje w trybie czuwania po czym włącza kino domowe i dodatkowo ma permanentny problem z połączeniem wifi... słabo Sony, bardzo słabo...
Życzę Ci powodzenia w dalszych zmaganiach i finalnie pozytywnego rozwiązania problemy!
Powiedział, że to normalne... Sony proszę zainterweniujcie!
Nie wiem czy dobrze widać.
Witam,
@ajtee91 oto odpowiedź supportu:
Jeśli klient nie zgadza się z taką opinią to powinien reklamować usługę bezpośrednio do serwisu, bo wspomniał, że samodzielnie zarejestrował RMA w MIKu.
Oczywiście może reklamacje przekazać bezpośrednio na infolinię, jednak sprawa i tak w pierwszej kolejności będzie weryfikowana z serwisem, więc szybszą opcją jest kontakt bezpośrednio z centrum serwisowym.
Pozdrawiam
Serwis był w piątek powiedzial, że nic nie widzą, jak mogę to dalej eskalować?
Witam,
@ajtee91 oto wskazówki od supportu:
Poprzez bezpośredni kontakt z centrum serwisowym. Ewentualnie klient może skontaktować się z działem wsparcia technicznego - sprawa zostanie przekazana do działu reklamacji, który zweryfikuje zgłoszenie. Niemniej, dział reklamacji najprawdopodobniej będzie chciał zaoferować kolejną weryfikację, tym razem w warunkach serwisowych, więc dla klienta szybciej byłoby samodzielnie skontaktować się z serwisem oraz poprosić o taką weryfikację.
Pozdrawiam