Podziel się wrażeniami!
Witam,
Mam podłączony KD55AG9 do soundbara Focal Dimension. Niestety co jakiś czas występują zaniki dźwięku na krótki czas (około 1 sekundy). Zaniki te występują zarówno na sprzętach podłączonych do HDMI np: fire stick, dekoder tv oraz w aplikacjach androida zainstalowanych na tv (You Tube, HBO Go, Kodi). Zaniki te czasami nie występują przez kilka godzin, a czasami co 5 -10 min. Próbowałem już chyba każdej możliwej konfiguracji audio. Niestety nic nie pomogło. Zauważyłem, że częściej te zaniki występują jeżeli Cyfrowe Wyjście Audio mam ustawione na Auto 1 i jeżeli w aplikacjach mam ustawienie " Przekazywanie dźwięku". Czy może ktoś spotkał się też z takim problemem?
Witam,
Na początek odłącz wszystkie urządzenia podłączone pod HDMI do TV.W ten sposób wykluczysz wpływ pozostałych urządzeń. Połącz tylko TV z soundbarem i zobaczy czy problem nadal występuje. Jeśli tak wyłącz dodatkowe sterowanie HDMI w TV i sounbarze.
Pozdrawiam
Hej,
Niestety nie pomogło. Pokombinowałem jeszcze trochę i pomogło przestawienie Cyfrowe wyjście Audio na Auto 2. Jaka jest różnica między Auto 1 i Auto 2 ? Chciałbym, żeby dźwięk był przekazywany przez TV bez żadnej obróbki i żeby do soundbara wchodził dźwięk 5.1, a nie stereo. Zauważyłem, że dźwięk na Auto 2 jest o wiele bardziej cichy niż na Auto 1. W Kodi np. mam ustawienie przekazywanie dźwięku włączone. Niestety na soundbarze nie jestem w stanie zobaczyć czy do soundbara dochodzi DD, DTS czy stero
Witam,
@Kenobig skierowałem sprawę do supportu - oto odpowiedź:
Ustawienie cyfrowe wyjście Auto 1 nie ingeruje dźwięk. Dźwięk przy ustawieniu Auto 2 może być trochę cichy, bo jest to opcja do skompresowanego dźwięku. Klientowi mogę doradzić, sprawdzić jakość dźwięku w aplikacji Netflix, trudno mi się odnieść do aplikacji Kodi, bo nie zajmujemy się wsparciem tej aplikacji. Jednakże klientowi trudno będzie wywnioskować, jaki jest dostarczany dźwięk do soundbara, bo sam soundbar tego nie wyświetla.
Pozdrawiam
Witam,
Właśnie zauważyłem, że dźwięk na Auto 2 jest cichszy i się obawiałem, że jest skompresowany. Przełączyłem ponownie na Auto 1 i włączyłem aplikację Netflix i HBO Go. Niestety na obydwu tych aplikacjach dźwięk zanika. Wiem, że nie jest to wina soundbara ponieważ podłączałem go także pod dwa inne telewizory i dźwięk nie zanikał. Ponadto podłączyłem Firesticka 4K z Kodi, Netflix i HBO Go zainstalowanych na Firesticku. Niestety też dźwięk zanika co jakiś czas. Szukałem po wielu wątkach i przy różnych modelach Sony ten problem dosyć często występuje, niestety w wielu wątkach jest to problem nie rozwiązany, a czasami został rozwiązany przez update firmwaru. Ciekawe tylko kiedy na AG9 będzie 😞 Próbowałem także robić factory rest i kupiłem kabel HDMI Premium, ale też nie pomogło 😞
Czy coś się pozmieniało, problem w jakiś sposób został rozwiązany?
U mnie występuje ta sama usterka w połączeniu z belką Samsung HW-Q90 na której widzę za każdym razem jak "załącza" się dolby atmos. Dźwięk przerywa tak jak to opisałeś wyżej na 1s. co jakiś czas, raz rzadziej raz częściej..
Co ciekawe problem zauważyłem jedynie przy Dolby Atmos'ie oraz Netflixie. Na HBOGO i w TV problem nie wystepuje- tylko Dolby Atmos szwanknuje.
hej,
Zniknął samoczynnie, czy miała na to wpływ aktualizacja- nie pamiętam już kiedy wyszła, czy inne działania..? Jakieś konkretne ustawienia? Problem brzmi prawie identycznie jak u mnie z tym że mówimy o innych formatach dźwięku.
Acha, u mnie problem zniknął , ale dopiero po aktualizacji oprogramowania. Aktualizacja sama nie wyświetliła mi się w Tv. Musiałem ściągnąć plik na pendriva i zaktualizować za pomocą pendrive podłączonego do Tv
Rozumiem, dzięki za odp. U mnie niestety aktualizacja nie załatwiła problemu.. Moze jeszcze cos znajde na ten temat..