anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony oled 65ag9 oszustwo sony

profile.country.PL.title
Tombar2
Użytkownik

Sony oled 65ag9 oszustwo sony

Dzień dobry

Chciałbym podzielić sie z wami przestroga jak sony oszukuje klientow w sprawie wypalonych paneli oled ktore sa z wada fabryczna przegrzewaja sie i wypalaja dopiero w najnowszym modelu zastosowali chlodzenie informacje uzyskalem od servisu z Angli tam sie wymienia bez problemu bo to jest wada Lg Polska z ktorych paneli korzysta sony rowniez wymieniaja bez problemu.

To jest moje odwolanie do ktorego ktos z sony nijaki Pan Dariusz odpisuje nawet wstydzi sie podpisac nazwiskiem i jaka funkcje pelni co rowniez jest niedopuszczalne i odrazu widac gdzie jest prawda.

Pan anonimowy Dariusz nie potrafi odnieśc sie do moich pytań wysyla jakies gotowe regulki wiec pisanie jak ze ściana dramat.

Pseudo servis Pram ktory ma opinie fatalna przyjezdza robja zdjecia na ktorych nic nie widac i to bylo by na tyle informujac ze sony podejmie decyzje.

W opinii servisu stwierdzono stwierdzono że nie mogą naprawić uszkodzenia w ramach gwarancji Firmy Sony. Informuje Państwa że posiadam również wykupioną gwarancje SERVIS EXTRA na podstawie której również można naprawić sprzęt tv oled 65ag9 a która w ogóle nie była wzięta pod uwagę.

W uzasadnieniu firmy Pram którą otrzymałem jest napisane że na skutek niewłaściwej eksploatacji odbiornika uznaje roszczenie wykonania naprawy sprzętu za nie zasadne.

Oświadczam że tv oled 65ag9 jest używany w normalnych warunkach domowych i nie są na nim oglądane jakieś statyczne obrazy,które wmawia mi servis. Zaznaczam że telewizor ma rok i 8 miesięcy i bardzo mało przepracowanych godzin idąc Państwa marketingowym publikacją gdzie podajecie informacje że matryca ma żywotność 100tys/gogz co w moim przypadku jest znikomą częścią godzinowa używania tv. Więc przyczyną tej usterki co napisał servis na pewno nie może być praca tv przy tak niskiej godzinowej pracy, dlatego stwierdzam że telewizor ma wadę fabryczną.

A to   

Wracając do instrukcji obsługi Sony do której odnosi się servis nie jest nigdzie napisane co ile czasu można oglądać co było by absurdem. W instrukcji która podpiera się servis nie ma ZAKAZÓW używania czy oglądania wyłącznie określonych materiałów. Słowo unikać dla sądu nie będzie miało żadnego znaczenia. Z prawnego punktu widzenia Państwa postawa w stosunku do mojej naprawy jest jest bezprawna i nie uzasadniona oraz nie zgodna z instrukcją obsługi.

Kolejnym absurdem którym podpiera się servis jest stwierdzenie że poprzednia naprawa była gestem dobrej woli. Gestem dobrej woli to można komuś zakupy przynieść a nie wymienić wadliwy telewizor. Wymiana odbiornika musi być podparta argumentami ,wadą fabryczną tak jak w moim przypadku lub uszkodzeniem którego nie da się naprawić. W biznesie nie ma takiego pojęcia jak gest dobrej woli. Człowiek który podejmuje decyzje musi sporządzić odpowiednią dokumentacje na podstawie której wymieni sprzęt i na pewno nie jest to gest dobrej woli. Więc jeżeli był ten sam problem przy poprzedniej naprawie i załatwiliście to bez problemu to teraz w analogicznej sprawie nie widzę innego wyjścia bo uszkodzenie jest takie same.

Po prostu jest to wada fabryczna i proszę przyznać się do winy a nie podpierać się instrukcją w której wprost nic nie jest zakazane czyli jeszcze raz stwierdzam że bezpodstawnie Państwo odmawiają mi naprawy sprzętu.Czlowiek z sony ktory odpisal na reklamacje wstydzi sie nawet podpusac pod tym bo wie jaka jest prawda.

NAGŁAŚNIAJCIE TO W MEDIACH JAK SONY OSZUKUJE KLIENTOW WYSYLAJCIE DO GAZET I TV CIEKAWY I BARDZO OBSZERNY TEMAT LUDZI POSZKODOWANYCH JEST BARDZO DUZO INNE FIRMY NIE ROBJA PROBLEMU Z NAPRAWA LUB WYMIANA SPRZETU.MOZNA ZROBIC POZEW ZBIOROWY I ZLOZYC SPRAWE DO SADU.

Spoleczeństwo musi wiedziec zeby omijac ta firme ktora oszukuje ludzi.

POZDRAWIAM

5 ODPOW. 5
profile.country.PL.title
Tombar2
Użytkownik

Dzień dobry

Chciałbym podzielić sie z wami przestroga jak sony oszukuje klientow w sprawie wypalonych paneli oled ktore sa z wada fabryczna przegrzewaja sie i wypalaja dopiero w najnowszym modelu zastosowali chlodzenie informacje uzyskalem od servisu z Angli tam sie wymienia bez problemu bo to jest wada Lg polska z ktorych paneli korzysta sony rowniez wymieniaja bez problemu.

To jest moje odwolanie do ktorego ktos z sony nijaki Pan Dariusz odpisuje nawet wstydzi sie podpisac nazwiskiem i jaka funkcje pelni co rowniez jest niedopuszczalne i odrazu widac gdzie jest prawda.

Pan anonimowy Dariusz nie potrafi odnieśc sie do moich pytań wysyla jakies gotowe regulki wiec pisanie jak ze ściana dramat.

Pseudo servis Pram ktory ma opinie fatalna przyjezdza robja zdjecia na ktorych nic nie widac i to bylo by na tyle informujac ze sony podejmie decyzje.

W opinii servisu stwierdzono stwierdzono że nie mogą naprawić uszkodzenia w ramach gwarancji Firmy Sony. Informuje Państwa że posiadam również wykupioną gwarancje SERVIS EXTRA na podstawie której również można naprawić sprzęt tv oled 65ag9 a która w ogóle nie była wzięta pod uwagę.

W uzasadnieniu firmy Pram którą otrzymałem jest napisane że na skutek niewłaściwej eksploatacji odbiornika uznaje roszczenie wykonania naprawy sprzętu za nie zasadne.

Oświadczam że tv oled 65ag9 jest używany w normalnych warunkach domowych i nie są na nim oglądane jakieś statyczne obrazy,które wmawia mi servis. Zaznaczam że telewizor ma rok i 8 miesięcy i bardzo mało przepracowanych godzin idąc Państwa marketingowym publikacją gdzie podajecie informacje że matryca ma żywotność 100tys/gogz co w moim przypadku jest znikomą częścią godzinowa używania tv. Więc przyczyną tej usterki co napisał servis na pewno nie może być praca tv przy tak niskiej godzinowej pracy, dlatego stwierdzam że telewizor ma wadę fabryczną.

A to   

Wracając do instrukcji obsługi Sony do której odnosi się servis nie jest nigdzie napisane co ile czasu można oglądać co było by absurdem. W instrukcji która podpiera się servis nie ma ZAKAZÓW używania czy oglądania wyłącznie określonych materiałów. Słowo unikać dla sądu nie będzie miało żadnego znaczenia. Z prawnego punktu widzenia Państwa postawa w stosunku do mojej naprawy jest jest bezprawna i nie uzasadniona oraz nie zgodna z instrukcją obsługi.

Kolejnym absurdem którym podpiera się servis jest stwierdzenie że poprzednia naprawa była gestem dobrej woli. Gestem dobrej woli to można komuś zakupy przynieść a nie wymienić wadliwy telewizor. Wymiana odbiornika musi być podparta argumentami ,wadą fabryczną tak jak w moim przypadku lub uszkodzeniem którego nie da się naprawić. W biznesie nie ma takiego pojęcia jak gest dobrej woli. Człowiek który podejmuje decyzje musi sporządzić odpowiednią dokumentacje na podstawie której wymieni sprzęt i na pewno nie jest to gest dobrej woli. Więc jeżeli był ten sam problem przy poprzedniej naprawie i załatwiliście to bez problemu to teraz w analogicznej sprawie nie widzę innego wyjścia bo uszkodzenie jest takie same.

Po prostu jest to wada fabryczna i proszę przyznać się do winy a nie podpierać się instrukcją w której wprost nic nie jest zakazane czyli jeszcze raz stwierdzam że bezpodstawnie Państwo odmawiają mi naprawy sprzętu.Czlowiek z sony ktory odpisal na reklamacje wstydzi sie nawet podpusac pod tym bo wie jaka jest prawda.

NAGŁAŚNIAJCIE TO W MEDIACH JAK SONY OSZUKUJE KLIENTOW WYSYLAJCIE DO GAZET I TV CIEKAWY I BARDZO OBSZERNY TEMAT LUDZI POSZKODOWANYCH JEST BARDZO DUZO INNE FIRMY NIE ROBJA PROBLEMU Z NAPRAWA LUB WYMIANA SPRZETU.MOZNA ZROBIC POZEW ZBIOROWY I ZLOZYC SPRAWE DO SADU.

Spoleczeństwo musi wiedziec zeby omijac ta firme ktora oszukuje ludzi.

POZDRAWIAM

profile.country.PL.title
Tombar2
Użytkownik

Dzień dobry

Chciałbym podzielić sie z wami przestroga jak sony oszukuje klientow w sprawie wypalonych paneli oled ktore sa z wada fabryczna przegrzewaja sie i wypalaja dopiero w najnowszym modelu zastosowali chlodzenie informacje uzyskalem od servisu z Angli tam sie wymienia bez problemu bo to jest wada Lg polska z ktorych paneli korzysta sony rowniez wymieniaja bez problemu.

To jest moje odwolanie do ktorego ktos z sony nijaki Pan Dariusz odpisuje nawet wstydzi sie podpisac nazwiskiem i jaka funkcje pelni co rowniez jest niedopuszczalne i odrazu widac gdzie jest prawda.

Pan anonimowy Dariusz nie potrafi odnieśc sie do moich pytań wymysla jakies gotowe regulki wiec pisanie jak ze ściana dramat.

Pseudo servis Pram ktory ma opinie fatalna przyjezdza robja zdjecia na ktorych nic nie widac i to bylo by na tyle informujac ze sony podejmie decyzje.

W opinii servisu stwierdzono że nie mogą naprawić uszkodzenia w ramach gwarancji Firmy Sony. Informuje Państwa że posiadam również wykupioną gwarancje SERVIS EXTRA na podstawie której również można naprawić sprzęt tv oled 65ag9 a która w ogóle nie była wzięta pod uwagę.

W uzasadnieniu firmy Pram którą otrzymałem jest napisane że na skutek niewłaściwej eksploatacji odbiornika uznaje roszczenie wykonania naprawy sprzętu za nie zasadne.

Oświadczam że tv oled 65ag9 jest używany w normalnych warunkach domowych i nie są na nim oglądane jakieś statyczne obrazy,które wmawia mi servis. Zaznaczam że telewizor ma rok i 8 miesięcy i bardzo mało przepracowanych godzin idąc Państwa marketingowym publikacją gdzie podajecie informacje że matryca ma żywotność 100tys/gogz co w moim przypadku jest znikomą częścią godzinowa używania tv. Więc przyczyną tej usterki co napisał servis na pewno nie może być praca tv przy tak niskiej godzinowej pracy, dlatego stwierdzam że telewizor ma wadę fabryczną.

A to   

Wracając do instrukcji obsługi Sony do której odnosi się servis nie jest nigdzie napisane co ile czasu można oglądać co było by absurdem. W instrukcji która podpiera się servis nie ma ZAKAZÓW używania czy oglądania wyłącznie określonych materiałów. Słowo unikać dla sądu nie będzie miało żadnego znaczenia. Z prawnego punktu widzenia Państwa postawa w stosunku do mojej naprawy jest jest bezprawna i nie uzasadniona oraz nie zgodna z instrukcją obsługi.

Kolejnym absurdem którym podpiera się servis jest stwierdzenie że poprzednia naprawa była gestem dobrej woli. Gestem dobrej woli to można komuś zakupy przynieść a nie wymienić wadliwy telewizor. Wymiana odbiornika musi być podparta argumentami ,wadą fabryczną tak jak w moim przypadku lub uszkodzeniem którego nie da się naprawić. W biznesie nie ma takiego pojęcia jak gest dobrej woli. Człowiek który podejmuje decyzje musi sporządzić odpowiednią dokumentacje na podstawie której wymieni sprzęt i na pewno nie jest to gest dobrej woli. Więc jeżeli był ten sam problem przy poprzedniej naprawie i załatwiliście to bez problemu to teraz w analogicznej sprawie nie widzę innego wyjścia bo uszkodzenie jest takie same.

Po prostu jest to wada fabryczna i proszę przyznać się do winy a nie podpierać się instrukcją w której wprost nic nie jest zakazane czyli jeszcze raz stwierdzam że bezpodstawnie Państwo odmawiają mi naprawy sprzętu.Czlowiek z sony ktory odpisal na reklamacje wstydzi sie nawet podpusac pod tym bo wie jaka jest prawda.

NAGŁAŚNIAJCIE TO W MEDIACH JAK SONY OSZUKUJE KLIENTOW WYSYLAJCIE DO GAZET I TV CIEKAWY I BARDZO OBSZERNY TEMAT LUDZI POSZKODOWANYCH JEST BARDZO DUZO INNE FIRMY NIE ROBJA PROBLEMU Z NAPRAWA LUB WYMIANA SPRZETU.MOZNA ZROBIC POZEW ZBIOROWY I ZLOZYC SPRAWE DO SADU.

Spoleczeństwo musi wiedziec zeby omijac ta firme ktora oszukuje ludzi.

POZDRAWIAM

profile.country.PL.title
maria1003
Użytkownik

Witaj, rozumiem, że u ciebie pojawiły się wypalenia na matrycy,mam też Sony KD 65 AG9 z 2019 roku i mój jest użytkowany ponad 2 lata.Telewizor u mnie dziennie nie kiedy chodzi po 10 -12 godzin i nic takiego jak wypalenia na matrycy nie występuje może gdzieś jakiś błąd popełniłeś,jak np.odłączenie telewizora po oglądaniu bezpośrednio z sieci a nie pilotem,wtedy może zostać zatrzymany proces oczyszczania matrycy.No cóż trzymam kciuki, żeby coś w ramach gwarancji udało ci się uzyskać od Sony. Pozdrawiam

profile.country.PL.title
valdi740i
Poszukiwacz

Witam mam tę samą sytuację 65AG9 po trzech latach wypalony pasek na dole ekranu, gwarancja na 5 lat. Dzisiaj dostałem odpowiedz że moja wina użytkowałem telewizor niezgodnie z ich tzw. przewodnikiem . Odmowa wymiany lub naprawy . Niejaki pan Adam Spolny serwisant MIK z Radomia wydał decyzje na podstawie oględzin telewizora w przeciągu 5 minut przez swojego kolegę z firmy nawet nie wiem czy serwisanta a więc nawet go nie widział. Podjął decyzje na podstawie zdjęć które zostały zrobione podczas wizyty w domu z których wynika co potwierdził robiący zdjęcia że telewizor jest prawidłowo ustawiony zgodnie z zaleceniami producenta. Kieruję sprawę na drogę sądową. U mnie to pierwsze zgłoszenie usterki i od razu odmowa.

profile.country.PL.title
valdi740i
Poszukiwacz

Na jakim etapie jest sprawa u mnie ta sama sytuacja może zebrać jeszcze kilka osób i zbiorowo do sądu.