Podziel się wrażeniami!
Witam,
Zauważyłem, że jest coraz więcej problemów związanych z serią 90 (restarty, brak dźwięku, miganie ekranu itd.)
Ja już jedna sztukę wymieniłem na nową.
W poprzednim TV był problem z nieregularnym podświetleniem matrycy "banding".
Nowa sztuka wykonana jest zupełnie inaczej. To pokazuje jaka słaba jest jakość i powtarzalność produkcji, ale nie o tym...
W nowej sztuce zauważyłem, że co kilka minut obraz poniżej środkowego punktu na ekranie, miga na jedną sekundę. Czasami dwa razy pod rząd. Miga pas poziomy o wielkości około 20 cm. Miganie jest tylko i wyłącznie na programach telewizyjnych.
Czy ktoś zna przyczynę tego problemu?
Sądzicie że jakaś aktualizacja może to zmienić?
Łącze się w bolu z innymi użytkownikami, bo oprócz migania po 2 dniach użytkowania miałem restarty i np. brak dźwięku przez chwilę...
Przydałoby się wsparcie supportu Sony.
Zastanawiam się nad kolejnym zwrotem TV i zakupem zupełnie innej marki...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Miałem ten sam problem dopiero jak ustawiłem Motionflow na własne Gładkość 2 Czystość Min. mankament całkowicie ustąpił pomaga również wyłączenie Motionflow.
Cześć, zgłaszam Twoje pytanie do supportu. Jak tylko pojawi się odpowiedź, dam znać.
Ja zglaszałem 2 dni temu ten sam problem: Dot.: KD-65XH9096 błyski/miganie matrycy - Sony . Pomaga wyłączenie aktywnego kontrastu.
Trochę to przykre, że trzeba rezygnować z opcji, które mają polepszyć jakość obrazu.
Być może jakaś aktualizacja to poprawi.
Potwierdzam, że zredukowanie motionflow usuwa usterkę.
czyli to jest obejście problemu, a nie rozwiązanie =[
czekamy na poprawkę ... tego i wielu innych problemów
Czy już coś wiadomo w tym temacie?
Cześć, poniżej odpowiedź z supportu:
Jeśli pas pojawia się tylko i wyłącznie podczas oglądania wybranych kanałów telewizyjnych przyczyną jest najprawdopodobniej niedostateczna jakość i siła sygnału, obydwa parametry powinny być na poziomie conajmniej 80%.
Zachęcam również do wykonania pełnego resetu odbiornika do nastawień fabrycznych jak i aktualizacji oprogramowania układowego w Tv.
Witam dziękuję za odpowiedź.
1. Pas pojawia się na wszystkich kanałach.
2. Siła sygnału ponad 90 procent (kablówka)
3. Mam możliwość przyjrzenia się jak to jest na drugim telewizorze (ten sam model) i sytuacja jest taka sama (cyfrowy Polsat).
4. Restart był robiony - nie pomaga.
5. Ten problem znika po zastosowaniu rozwiązania które zostało zaproponowane przez jednego z użytkowników (ewidentnie problem leży po stronie softu)
Według mnie większość telewizorów ma ta wadę, ale wielu użytkowników jej nie zauważa. Proszę ponownie skontaktować się z supportem. Jeśli potrzeba to mogę podać numer telefonu, nagrać film itd.
Witam, czy jest jakieś zainteresowanie ze strony supportu?