anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SONY Z9J Rozłączanie WIFI

profile.country.PL.title
mihajdu46
Użytkownik

SONY Z9J Rozłączanie WIFI

Witam, co może być przyczyną samoczynnego rozłączania z WIFI ? .. w trakcie np. oglądania netflixa lub HBO GO czasami nagle komunikat brak połączenia z internetem… tylko to najgorsze, że znikają wszystkie sieci w zasięgu i żadnej nie wyszukuje.. wył. i wł. samego WIFI w ustawieniach sieci nie pomaga… tylko po wyczyszczeniu pamięci podręcznej i dopiero po całkowitym wył. TV po czym odpięcie od prądu na kilka chwil i po ponownym włączeniu jest ok… 😕 i tak co jakiś czas.. ktoś tak ma lub miał wie jak temu zapobuec ? Może expert Sony odpowie ? TV jest zaktualizowany do najnowszej wersji.

Tagi (2)
7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
stanley50
Użytkownik

Ekspert sony na tym forum najpierw skieruje to twoje pytanie do suportu sony a potem tobie odpowie, szybciej będzie jak sam zadasz to pytanie e-mailem lub telefonicznie.

Telefon: +48 22 30 60 694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com

profile.country.PL.title
mihajdu46
Użytkownik

dzięki za odp. tylko support najczęściej  odp. sprawdź ruter albo zresetuj TV itp. ale ile razy mam resetować TV i wył. od zasilania ..  😕 … pisze tutaj w pierwszej kolejności bo może ktoś już się spotkał z tym i może sam wpadł na jakieś rozwiązanie poza supportem Sony …

profile.country.PL.title
stanley50
Użytkownik

Ja tylko odniosłem się do twojej sugestii "Może ekspert Sony się wypowie"

 

 

profile.country.PL.title
Karolina_L
Moderator

Mam nadzieję, że ktoś z użytkowników podzieli się rozwiązaniem, a w międzyczasie zadałam pytanie do supportu. Dam znać jak przyjdzie odpowiedź.

profile.country.PL.title
slawomir.marczak
Użytkownik

Może problem tkwi w zbyt "inteligentnym" routerze WiFi, który sam przełącza TV pomiędzy sieciami 2,4GHz i 5Ghz. Miałem podobnie. Zmiana nazw sieci 2,4 i 5 na różniące się od siebie np. "SIEC24GHZ" i "SIEC5GHZ" i logowanie się tylko do jednej. Rozwiązało problem na zawsze.

profile.country.PL.title
King25
Użytkownik

Witam

Mam ten sam problem. Mam dwa telewizory Sony 85xh9096 i 55xh9096. Mam te same problemy. To wina oprogramowania. Cały czas jest z nim problem. Trzeba atakować support. Zgłaszam problemy i tak one nie znikają, myślałem że jestem sam. Jeszcze są dwa inne, pobór prądu po wyłączeniu na 85 wynosi ok. 30W, na 55 ok. 30W. Dwa telewizory wyłączone pobierają bez przerwy 50W. To niedopuszczalne, gdzie te 0,5W? Zaznaczam że wyłączałem wszystko co tylko można i nic nie pomogło. Druga sprawa HDMI tryb ulepszony, przy RTX seria 30 są cały czas problemy od 60-120Hz, dziwne piksele na ekranie (pomaga restart), restart tv przy innych rozdzielczościach pulpitu i np. gry, aplikacji. Masakra. Przepraszam rozpisałem się. Pozdrawiam.

profile.country.PL.title
stanley50
Użytkownik

slawomir.marczak

Mam router FritzBox i obsługuje 2.4 i 5 Ghz, obie częstotliwości działają jednocześnie, nigdy od 14 miesięcy nie miałem problemu żeby zerwało połączenie na którejkolwiek częstotliwości. Jeżeli są problemy z wifi to przyczyną może być jakiś felerny moduł wifi w telewizorze. Nie zawsze da się zastosować różne nazwy sieci. W moim przypadku nie ma takiej możliwości.

 

King25

Też mam 55xh9096 i miałem problemy z poborem prądu, ale nie tak dużym. U mnie po wyłączeniu pobierał między 13 a 15W non stop. Też próbowałem wyłączyć wszystko i nic nie pomagało. Dałem sobie spokój aż po 9 miesiącach dosięgły mnie słynne piksele z modułem Cam, po wymianie płyty głównej przywróciłem telewizor do ustawień fabrycznych i podczas przechodzenia wszystkich szczebli od początku wszędzie odpowiadałem na nie, reklamy, aktualizacje, lokalizacja, zdalne sterowanie, aktualizowanie kanałów i wiele innych które mogły by mieć coś wspólnego z pracą w tle. Od tej pory po wyłączeniu telewizora przez ok. 5 min pobiera ok. 13.5W i potem 0. Zakładając że miernik nie wykrywa małego poboru do 2W to może coś tam bierze.