Podziel się wrażeniami!
Po ostatniej najnowszej automatycznej aktualizacji oprogramowania podaje link http://www.sony.pl/support/pl/content/cnt-hn/prd-tvhc/android-tv-update-v3533-07-nov-4K wystąpiły problemy z funkcją discover na pilocie tzn. zawiesza się funkcja -nie wyświetla lub nie można przełączyć kanałów i wystąpił problem z subwooferem sony dokupionym w opcji -zdarza się że go nie włancza automatycznie . Dodam że przed aktualizacją wszystko działało poprawnie .Czy ktoś może coś doradzić ? Czy ktoś ma ten sam problem ?czy ratuje tylko serwis
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Rozwiązałem problem z pilotem . Wszystko wskazywało na aktualizacje oprogramowania a przyczyną były wadliwe baterie w pilocie -dziwny splot zdarzeń który zgrał się w jednym czasie .
Witam,
Zrób soft reset poprzez przytrzymanie dłużej klawisza włączania/wyłączania na pilocie w momencie gdy telewizor jest włączony. Jeśli to nie pomoże to zrób powrót do ustawień fabrycznych.
Pozdrawiam
Nie pomaga żadne restartowanie tv - już próbowałem . Zmiana ustawień na fabryczne nic tu nie pomoże - od początku mam swoje i do czasu ostatniej aktualizacji wszystko działało poprawnie .
Witam,
Skontaktuj się z supportem Sony, może oni pomogą:
http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam