anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

TV

profile.country.PL.title
ojciec2008
Użytkownik

TV

Od pewnego czasu znowu problem z Netflix, ale tylko w TV, nie ma np.: w tablecie i telefonie. Na ekranie TV informacja: Błąd, spróbuj ponownie, nawet po wyczyszczeniu pamięci podręcznej i wymuszenia nic nie działa. Następna opcja to: wyłączenie TV z prądu i ponowne włączenie.

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

Proszę sprawdzić, czy problem występuję na innej sieci WiFi, np. wykonać test udostepniając WiFi z telefonu (tethering).

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
ojciec2008
Użytkownik

Witam. Problem nie występuje i Netflix bdb łączy w telefonie komórkowym i tablecie firmy Sony, tylko w TV. Może już za stary system TV kupiony 04.08.2015 roku.

profile.country.PL.title
ojciec2008
Użytkownik

Nadmieniam, że używam Orange i w domu Vectra.