Podziel się wrażeniami!
Cześć,
muszę CODZIENNIE restartować KD-65XD9305.
Telewizor twierdzi że nie jest podłączony do sieci chociaż widzę jej nazwę w ustawieniach. Od strony access pointu również widzę, że telewizor jest cały czas podłączony do Wi-Fi.
Jeżeli wybiorę proponowaną opcję połączenia do sieci, telewizor znajduje odpowiednią sieć ale nie potrafi się z nią połączyć (chociaż tak na prawdę cały czas jest z nią połączony...)
Router zawsze przydziela ten sam adres IP, kanał AP się nie zmienia, AP ani router nie są restartowane między utratami internetu.
Czy telewizor jest na stałe podłączony do zasilania? Nie traci go/nie jest wypinany? Na jakim kanale jest postawiona sieć wifi? Warto wejść w konfigurację sieci wifi w routerze i zmienić kanał.
Podłączony na stałe do zasilania.
AP przy telewizorze: 2.4 GHz kanał 1, 5 GHz kanał 36. Oba kanały prawie wolne. Łączy się na 5GHz.
2 lata działało...
Dzisiaj rano połączył się z siecią po włączeniu ale jak będzie wieczorem...
W ustawieniach WiFi w routerze, trzeba zablokować IPv6, wtedy wymusi IPv4 po którym TV działają stabilniej (kwestia oprogramowania) następnie zresetować telewizor i połączyć z internetem ponownie.
Dziwną sprawą jest, że wcześniej wszystko działało u Ciebie sprawnie ale możliwe że jakaś nowa aktualizacja coś namieszała i póki tego nie załatają, te rozwiązanie powinno pomóc.
@Kutalon nie wiem czy za wiele pomoże ale widzę ,że masz starą wersję oprogramowania zaktualizuj TV do 5.435
@zbygaaj według telewizora nowszej nie ma 😕 Zobaczę czy zmieszczę tam gdzieś pendriva. Niby powinno pomóc...
"Rozwiązano problem uniemożliwiający połączenie się telewizora zpunktem dostępowym sieci Wi-Fi wtrybie czuwania"
"Brak możliwości połączenia zsiecią (WLAN/LAN)"
Już telewizor wywalił Wi-Fi. Pusta ikonka ze znakiem zapytania, łączenie z zapamiętaną siecią przez 2 minuty albo więcej -> nie udało się znaleźć sieci. Restart -> działa. Szczerze nienawidzę tego telewizora, co chwilę coś odwala. Jak sobie przypomnę ile kosztował na premierę...
@Kutalon ja z tym TV już przestałem walczyć mam ten sam model z WiFi dzieją się na nim takie hocki-klocki po prostu podłączyłem go kablem LAN co do oprogramowania pobierz ze strony no i jak nic nie pomaga to restart do ustawień fabrycznych