anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Utrata internetu co 24h, KD-65XD9305

profile.country.PL.title
Kutalon
Poszukiwacz

Utrata internetu co 24h, KD-65XD9305

Cześć, 

muszę CODZIENNIE restartować KD-65XD9305.

Telewizor twierdzi że nie jest podłączony do sieci chociaż widzę jej nazwę w ustawieniach. Od strony access pointu  również widzę, że telewizor jest cały czas podłączony do Wi-Fi. 

Jeżeli wybiorę proponowaną opcję połączenia do sieci, telewizor znajduje odpowiednią sieć ale nie potrafi się z nią połączyć (chociaż tak na prawdę cały czas jest z nią połączony...)

 

Router zawsze przydziela ten sam adres IP, kanał AP się nie zmienia, AP ani router nie są restartowane między utratami internetu. 

 

20191113_154520.jpg

7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
Lumbagoo
Doradca

Czy telewizor jest na stałe podłączony do zasilania? Nie traci go/nie jest wypinany? Na jakim kanale jest postawiona sieć wifi? Warto wejść w konfigurację sieci wifi w routerze i zmienić kanał.

profile.country.PL.title
Kutalon
Poszukiwacz

Podłączony na stałe do zasilania.

AP przy telewizorze: 2.4 GHz kanał 1,  5 GHz kanał 36. Oba kanały prawie wolne. Łączy się na 5GHz.

2 lata działało...

Dzisiaj rano połączył się z siecią po włączeniu ale jak będzie wieczorem...

profile.country.PL.title
Lumbagoo
Doradca

W ustawieniach WiFi w routerze, trzeba zablokować IPv6, wtedy wymusi IPv4 po którym TV działają stabilniej (kwestia oprogramowania) następnie zresetować telewizor i połączyć z internetem ponownie.

 

Dziwną sprawą jest, że wcześniej wszystko działało u Ciebie sprawnie ale możliwe że jakaś nowa aktualizacja coś namieszała i póki tego nie załatają, te rozwiązanie powinno pomóc.

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@Kutalon  nie wiem czy za wiele pomoże ale widzę ,że masz starą wersję oprogramowania zaktualizuj TV do 5.435

profile.country.PL.title
Kutalon
Poszukiwacz

@zbygaaj  według telewizora nowszej nie ma 😕 Zobaczę czy zmieszczę tam gdzieś pendriva. Niby powinno pomóc...

"Rozwiązano problem uniemożliwiający połączenie się telewizora zpunktem dostępowym sieci Wi-Fi wtrybie czuwania"
"Brak możliwości połączenia zsiecią (WLAN/LAN)"

profile.country.PL.title
Kutalon
Poszukiwacz

Już telewizor wywalił Wi-Fi. Pusta ikonka ze znakiem zapytania, łączenie z zapamiętaną siecią przez 2 minuty albo więcej  -> nie udało się znaleźć sieci. Restart -> działa. Szczerze nienawidzę tego telewizora, co chwilę coś odwala.  Jak sobie przypomnę ile kosztował na premierę...

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@Kutalon  ja z tym TV już przestałem walczyć mam ten sam model z WiFi dzieją się na nim takie hocki-klocki po prostu podłączyłem go kablem LAN co do oprogramowania pobierz ze strony no i jak nic nie pomaga to restart do ustawień fabrycznych