anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

WYUWAM dysk ile czasu potrzebuje SONY ?

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

WYUWAM dysk ile czasu potrzebuje SONY ?

Jak w temacie od aktualizacji z 13 marca dla modeli 2015-2016 (a konkretnie dla XD93) jest błąd w menu -> pamięci jeżeli chce się odłączyć przenośną pamięć czyli opcja odłącz dysk i wielki komunikat na ekranie WYUWAM dysk.Ile czasu potrzebuje Sony aby tego babola poprawić ? Zaraz będzie 5 miesięcy takie standardy panują,że drobnostkami się nie przejmujemy ?!38032751_1829610573793753_8444550760779218944_n.jpg

19 ODPOW. 19
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert


@zbygaaj  napisał(a):

no to ile ?


Błąd jest zgłoszony. 

 

Podbijanie tematu nic nie przyspieszy. To tak nie działa.
Osoby odpowiedzialne za te zmiany nie czytają polskiego forum. Gdyby to leżało w zakresie kogoś z tego serwisu, miałbyś to zrobione w miarę szybko, tak jak dodano kategorię Android TV do menu. 

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

no tak i co tu dalej pisać podbijanie tematu nic nie daje(zgłoszone pół roku temu zero odzewu),na użytkowanie TV to nie wpływa  a w zasadzie to nikt Was nie czyta ........ pzdr dziekuję.

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

No ale jak inaczej Ci wytłumaczyć, że błąd został zgłoszony w centrali Supportu wraz z poprawną wersją tłumaczenia?

 

Nie mamy dostępu do informacji jak odbywa się wdrażanie takich poprawek i ile to trwa. 
Być może takich zgłoszeń jak Twoje jest za mało by coś przyspieszyć. Dużo ludzi się odzywa, że "podobnych baboli jest więcej" ale jakoś nie zauważyłem żeby ktokolwiek pofatygował się założyć wątek, czy nawet wkleić zdjęcie pokazujące dany błąd.

 

 

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

moje pytanie nigdy nie brzmiało czy zostało to zgłoszone tylko jak długo firma będzie to poprawiać co do zdjęcia to jest wklejone w poście ja zadałem konkretne pytanie i widzę ,że są tu przedstawiciele  @Sony_Poland_Team .Czy sekcja supportu to jest tajna organizacja bez dostępu do niej ? @Lajam. nie tłumacz mi kolejny raz o zgłoszeniu sprawy bo sam to zrobiłem natychmiast mnie interesuje rozwiązanie tego oraz nie ukrywam ,że liczę na inne poprawki.a wkurzające jest to ,że firma nic z tym nie robi oraz innymi babolami jak to piszesz przez ponad pół roku.Zamykam temat chyba ,że ktoś zna odpiwedź: Ile czasu potrzebuje Sony ..... ?

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

W tej sprawie rozmawiałem z szefem Supportu w Europie. Przekazał mi, że "ticket is logged" i że otrzymam informację jak będzie jakiś progres w tej sprawie. Na razie nie ma. Pozostaje czekać. Serio chciałbym wrócić tutaj z pozytywną odpowiedzią tak szybko jak się da. 

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@Lajam.  i to jest dla mnie już jakaś odpowiedź nie ukrywam,że drążę temat pod kątem aktualizacji bo chyba jeszcze nigdy tak długo nie trwała przerwa pomiędzy aktualizacjami i obawiam się ,że mogła być to ostatnia dla tego modelu stąd i moja irytacja a może jednak jest coś na rzeczy ,że jest przygotowywana ósemka śladem Philipsa dla wszystkich modeli Sony Android TV .

profile.country.PL.title
szpieg048
Poszukiwacz

Zweryfikuję jak mniemam powyższy temat, mianowicie ten sam błąd występuje w Ferguson Fbox, który również pracuje pod kontrolą AndroidTV w wersji 7.0, więc najprawdopodobniej jest to babol stworzony razem z systemem, niekoniecznie przez Sony, co nie znaczy że przed wprowadzeniem softu do własnego sprzętu firma nie powinna tego poprawić.

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@szpieg048  to samo mam na Philipsie 803 ale na nim lada moment dostanę Androida 8 wytrzymam a tu Sony olało całkiem temat 10 miesięcy od ostatniej aktualizacji i mniemam ,że już TV z tym zostanie @Lajam. dostałeś jakąś odpowiedź od października ? A może @Sony_Poland_Team  coś się dowiedziało czy odpowie,że jak będzie coś wiadomo to się pojawi na stronie .

profile.country.PL.title
leczech
Użytkownik

@zbygaajWchodzisz na stronę z oprogramowaniem v5.381 i tam jest rozdział o wcześniejszych korzyściach i udoskonaleniach. Pisze jak byk: poprawiono błędy w tłumaczeniu na język duński.Można poprawić? No można.

A jak pisałem, że Polska jest traktowana inaczej niż kraje zachodnie , to zostałem prawie zbesztany przez Sony.

pozdrawiam

 

profile.country.PL.title
wolfmar
Użytkownik

A jak pisałem, że Polska jest traktowana inaczej niż kraje zachodnie , to zostałem prawie zbesztany przez Sony.

 

A która firma przyzna się do dyskryminowania klientów? :slight_smile: Zresztą niektóre kraje przez wiele innych firm traktowane są "inaczej" - to tak ogólnie aby kogoś nie zbulwersować lub nie budować spiskowej teorii.

No a wracając do tv z serii W to "poufne" wieści ze świata zachodniego głoszą że ta linia nie ma szans na nowego androida. Pomimo tego nadzieja umiera ostatnia więc chcę wierzyć że to tylko plotki :wink: