Podziel się wrażeniami!
Od 2 dni takie coś mi się robi przywróciłem telewizor do "fabryki" co dalej ?
Dziękujemy za zpaytanie.
W pierszej kolejności proponujemy zastosować najprostsze rozwiązania, które często rozwiązują owy problem:
- odłączenie zasilania na dłuższą chwilę
- sprawdzenie w Google Play czy nie występuje aktualizacja dla danej aplikacji
- odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji
Czekamy na informację zwrotną
Pozdrawiamy, zespół Sony
Niestety według mnie to nie dotyczy tylko aplikacji ze sklepu ale również tych wbudowanych bo jak mogę zaktualizować aplikację GUIDE EPG przewodnika po programch co wykazuje pierwsze zdjęcie z poprzedniego postu.Jak pisałem telewizor został twardo zresetowany do czystego systemu tekże wyłączanie go z zasilania nie wiem czy coś pomoże.Ale mam juz też nowe kwiatki co załączam na zdjęciach robi się to coraz bardziej irytujące telewizor za 12 tysięcy ! Aplikacja NETFLIX dostała chyba aktualizację czemu zmieniacie coś na gorsze ? Do tej pory naciskałem przycisk "i" i miałem informację o rozdzielczości i dźwięku wielokanałowym teraz po naciśnięciu tego przycisku nic się nie dzieje ! Długo jeszcze do Androida 6.0 ?
Teraz to już tylko pozostaje chyba czekać na zatrzymanie się działania telewizora ! Widzę ,że pojawiają się inne osoby z tym samym problemem także nie świadczy to o jednym telewizorze.
Problem występuje na platformie Android, dlatego warto poszukać pomocnych informacji w supporcie Androida - https://support.google.com/androidtv/?hl=en#topic=6111106
Jeżeli problem nie będzie ustępował proponujemy zgłosić się z nim do Autoryzowanego Serwisu Sony.
Pozdrawiamy, zespół Sony