anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XD93 problem z androidem ?

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

XD93 problem z androidem ?

Od 2 dni takie coś mi się robi przywróciłem telewizor do "fabryki" co dalej ?15327293_1201765479911602_7479667712973258200_n.jpg15419611_1201765483244935_6315801491093318086_o.jpg15419759_1201765513244932_845188814887254765_o.jpg

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Dziękujemy za zpaytanie.

W pierszej kolejności proponujemy zastosować najprostsze rozwiązania, które często rozwiązują owy problem:

- odłączenie zasilania na dłuższą chwilę

- sprawdzenie w Google Play czy nie występuje aktualizacja dla danej aplikacji

- odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji

 

Czekamy na informację zwrotną

 

Pozdrawiamy, zespół Sony

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

Niestety według mnie to nie dotyczy tylko aplikacji ze sklepu ale również tych wbudowanych bo jak mogę zaktualizować aplikację GUIDE EPG przewodnika po programch co wykazuje pierwsze zdjęcie z poprzedniego postu.Jak pisałem telewizor został twardo zresetowany do czystego systemu tekże wyłączanie go z zasilania nie wiem czy coś pomoże.Ale mam juz też nowe kwiatki co załączam na zdjęciach robi się to coraz bardziej irytujące telewizor za 12 tysięcy ! Aplikacja NETFLIX dostała chyba aktualizację czemu zmieniacie coś na gorsze ? Do tej pory naciskałem przycisk "i" i miałem informację o rozdzielczości i dźwięku wielokanałowym teraz po naciśnięciu tego przycisku nic się nie dzieje ! Długo jeszcze do Androida 6.0 ?20161212_005439.jpg20161212_013756.jpg

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

Teraz to już tylko pozostaje chyba czekać na zatrzymanie się działania telewizora !   Widzę ,że pojawiają się inne osoby z tym samym problemem także nie świadczy to o jednym telewizorze.

profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Problem występuje na platformie Android, dlatego warto poszukać pomocnych informacji w supporcie Androida - https://support.google.com/androidtv/?hl=en#topic=6111106

Jeżeli problem nie będzie ustępował proponujemy zgłosić się z nim do Autoryzowanego Serwisu Sony.

 

Pozdrawiamy, zespół Sony