Podziel się wrażeniami!
Dobry wieczór
Proszę Szanowne grono o pomoc.
Jak w temacie brak możliwości uruchomienia odbiornika XD9305.
wczoraj TV został normalnie wyłaczony z pilota,,, nie było żadnych problemów z siecią elektryczną, z siecią internetową,,, dziś chciałem włączyć pilotem i brak reakcji - wymieniałem baterie = brak reakcji... odłączyłem z sieci na ok 5 minut = brak reakcji,,, dłuższe przytrzymanie power w pilocie = brak reakcji... VOL- + Power + wtyczka do prądu = brak reakcji 😞
jak Państwo sądzą jak może być przyczyna i może ktoś miałe podobny przypadek i udało się problem rozwiązać ?
dziekuję za wszystkie pomocne rady
pozdrawiam Michał.
Edit...
znalazłem teraz taką informację
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
@Michal_TJE. nic już nie zrobisz jak w opisie jest akcja serwisowa na ten model proponuję w poniedziałek zgłosić do serwisu jak duży serwis może będą mieli na stanie część i pójdzie szybko.Przeważnie zamawiają i się czeka około tygodnia a pada moduł zasilacza DSP cała płytka do wymiany.W sierpniu już to przerabiałem ale uparłem się na naprawę w domu i się udało.Nowy moduł różni się od starego (nie mam zdjęcia) także mam nadzieję,że temat będzie zapomniany.
@Michal_TJE. nic już nie zrobisz jak w opisie jest akcja serwisowa na ten model proponuję w poniedziałek zgłosić do serwisu jak duży serwis może będą mieli na stanie część i pójdzie szybko.Przeważnie zamawiają i się czeka około tygodnia a pada moduł zasilacza DSP cała płytka do wymiany.W sierpniu już to przerabiałem ale uparłem się na naprawę w domu i się udało.Nowy moduł różni się od starego (nie mam zdjęcia) także mam nadzieję,że temat będzie zapomniany.
Dzięki za delikatny pozytyw w sprawie...
czy serwis ma być autoryzowany przez Sony ?
zgłosiłem również tu na "service desk"... czekam mozę w poniedziałek dostanę jakieś instrukcję...
dzieki!
Tylko przez serwis bo to oni obsługują akcję serwisową ja zgłaszałem przez MIK Radom pomio ,że do Radomia mam daleko ale pewnie każda droga będzie dobra.
ok. dzięki w takim razie jutro tam zadzwonię...
Dziękuję serwisowi MIK Radom, ża kompleksową obsługę i usuniecie usterki.
TV naprawiony (wymiana płytki DPS)
Witam,
Czy istnieje jakaś baza nr seryjnych TV z wadliwą wersją tego modułu zasilacza?
Telewizor wprawdzie działa ale chciałbym wiedzieć czy wersja która posiadam jest narażona na w/w problem.
Witam,
Nie ma takiej bazy, ale akcją serwisową są objęte wszystkie telewizory KD-55XD9305 i KD-65XD9305.
Pozdrawiam