Podziel się wrażeniami!
Witam.
Po dzisiejszej aktualizacji straciłem możliwość odtwarzania jakiegokolwiek materiału przez apkę PLAYER gdzie mam wykupiony pakiet. Resetowanie tv nie pomaga, odinstalowałem apkę i ponownie zainstalowałem. W tej chwili nawet nie chce się włączyć. Odpala się i momentalnie wychodzi do menu tv.
Witaj @refixx
Problem może leżeć po stronie aplikacji. Wysłałam zapytanie w Twojej sprawie do Supportu, damy znać, gdy będzzie odpowiedź.
A czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z naszym działem wsparcia? Jeśli chciałbyś skorzystać z ich pomocy, można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj:
tel. +48 223060694
lub
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Witam,
@refixx za aplikację firm trzecich odpowiada ich twórca. Dlatego proponuję na początek z tą sprawą zgłosić się do niego.
Pozdrawiam