anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Xf9005 Netflix i słuchawki Bluetooth

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
hunter45pl
Użytkownik

Xf9005 Netflix i słuchawki Bluetooth

Chciałbym żeby któryś z tzw. ekspertów Sony, określił się dlaczego po podłączeniu słuchawek bezprzewodowych, w Netflix filmy są odtwarzane bez dolby vision oraz HDR.

Uprzedzę pytania odnośnie przywrócenia ustawień fabrycznych... Tak było robione przywrócenie do ustawień fabrycznych.

oczekuję konkretnej odpowiedzi,a nie odbijania piłeczki i obwiniania aplikacji Netflix.

Wyżej wymieniona aplikacja jest wbudowana w telewizor oraz pilota więc jest to wasza aplikacja.Żądam wyjaśnienia dlaczego tak się dzieje i kiedy to naprawicie w końcu.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@hunter45pl nie jesteś pierwszy który ma z tym problem:

https://community.sony.pl/t5/android-tv/sony-xf8596-netflix-znikajacy-4k-i-hdr-podczas-podlaczenia/m...

https://community.sony.pl/t5/android-tv/sony-xf9005-wh-1000xm3-pytanie-o-symbioze-np-netflix/m-p/273...

Co ciekawe w wyższych modelach:

  • KD-65AF9
  • KD-55AF9
  • KD-75ZF9
  • KD-65ZF9

problem został poprawiony przy jednej z wcześniejszych aktualizacji zgodnie z opisem:

  • Rozwiązano problem z odtwarzaniem materiałów 4K (UHD) z serwisu Netflix lub materiałów Dolby Vision przez podłączone słuchawki Bluetooth A2DP

Jedyne co pozostaje to zgłosić problem do supportu - im więcej zgłoszeń tym większa szansa, że to poprawią w innych modelach.

 

Pozdrawiam

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
hunter45pl
Użytkownik

Pewnie teraz będzie pytanie od tak zwanego eksperta Sony jaki model słuchawek.

... Pewnie będzie żenady ciąg dalszy:)

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@hunter45pl nie jesteś pierwszy który ma z tym problem:

https://community.sony.pl/t5/android-tv/sony-xf8596-netflix-znikajacy-4k-i-hdr-podczas-podlaczenia/m...

https://community.sony.pl/t5/android-tv/sony-xf9005-wh-1000xm3-pytanie-o-symbioze-np-netflix/m-p/273...

Co ciekawe w wyższych modelach:

  • KD-65AF9
  • KD-55AF9
  • KD-75ZF9
  • KD-65ZF9

problem został poprawiony przy jednej z wcześniejszych aktualizacji zgodnie z opisem:

  • Rozwiązano problem z odtwarzaniem materiałów 4K (UHD) z serwisu Netflix lub materiałów Dolby Vision przez podłączone słuchawki Bluetooth A2DP

Jedyne co pozostaje to zgłosić problem do supportu - im więcej zgłoszeń tym większa szansa, że to poprawią w innych modelach.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
hunter45pl
Użytkownik

Jest jeszcze jeden problem związany z bluetooth.

Nie ma hdr i dv ale to już tumany z sony wiedzą.

Druga sprawa to brak uhd w materiałach netflix ,po podłączeniu słuchawek bluetooth.

ŻENADA i chyba będzie serwis aż do skutku. :):)