Podziel się wrażeniami!
Chciałbym żeby któryś z tzw. ekspertów Sony, określił się dlaczego po podłączeniu słuchawek bezprzewodowych, w Netflix filmy są odtwarzane bez dolby vision oraz HDR.
Uprzedzę pytania odnośnie przywrócenia ustawień fabrycznych... Tak było robione przywrócenie do ustawień fabrycznych.
oczekuję konkretnej odpowiedzi,a nie odbijania piłeczki i obwiniania aplikacji Netflix.
Wyżej wymieniona aplikacja jest wbudowana w telewizor oraz pilota więc jest to wasza aplikacja.Żądam wyjaśnienia dlaczego tak się dzieje i kiedy to naprawicie w końcu.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Witam,
@hunter45pl nie jesteś pierwszy który ma z tym problem:
Co ciekawe w wyższych modelach:
problem został poprawiony przy jednej z wcześniejszych aktualizacji zgodnie z opisem:
Jedyne co pozostaje to zgłosić problem do supportu - im więcej zgłoszeń tym większa szansa, że to poprawią w innych modelach.
Pozdrawiam
Pewnie teraz będzie pytanie od tak zwanego eksperta Sony jaki model słuchawek.
... Pewnie będzie żenady ciąg dalszy:)
Witam,
@hunter45pl nie jesteś pierwszy który ma z tym problem:
Co ciekawe w wyższych modelach:
problem został poprawiony przy jednej z wcześniejszych aktualizacji zgodnie z opisem:
Jedyne co pozostaje to zgłosić problem do supportu - im więcej zgłoszeń tym większa szansa, że to poprawią w innych modelach.
Pozdrawiam
Jest jeszcze jeden problem związany z bluetooth.
Nie ma hdr i dv ale to już tumany z sony wiedzą.
Druga sprawa to brak uhd w materiałach netflix ,po podłączeniu słuchawek bluetooth.
ŻENADA i chyba będzie serwis aż do skutku. :):)