Podziel się wrażeniami!
Witam
Po aktualizacji do Android 9 dźwięk po ARC w formatach innych niż DD jest szarpany, lub jego brak, niezależnie czy to wbudowane aplikacje czy źródła zewnętrzne. Czy ktoś miał styczność z takim przypadkiem, podobno winna jest najnowsza aktualizacja? Trochę słabo bo na starym Panasonicu wszystko było ok. Wykonywałem reset nic nie pomaga.
Witam.U mnie ten sam problem co u was.Kupiłem ostatnio sony 9505 i onkyo 686.Mam problem z połączeniem tego razem .Chodzi mi oczywiście o wykorzystanie wejścia ARC ,gdyż jak podłączę dekoder Canal +( ultra box 4 K) wszystko śmiga jak należy ,jednak jak potrzebuję obejrzeć Youtbe , netflixa ,lub obojetnie jaką aplikacje z telewizora to amplituner nie podaje głosu na głośniki.Próbowałem różnych ustawień i nic nie pomaga.Raz mi się zdarzyło że coś załkapało ,ale grało tylko do nastepnego wyłączenia.Mam teraz podłączone przez kabel optyczny ale tak nie powinno być .Gdy szukam urządzeń po ARC to mi wykrywa amplituner,steruje jego głośnością z pilota telewizora,wyłącza z pilota telewizora amplituner i telewizor ,ale głosu z aplikacji nie ma.Testowałem z 3 kable.Aktualnie mam https://allegro.pl/oferta/auda-kabel-hdmi-2-1-ultra-high-speed-hd-8k-60hz-2m-8749538264?snapshot=MjA...
Też miałem zgłoszenie serwisowe, gość zadzwonił popytał i stwierdził że mogą wziąć tv nie będzie tv około 2 tygodnie, ale raczej nic z tym nie zrobią. Sony tak robi żeby wykazać zaangażowanie w sprawę.
przez kabel optyczny brak atmosu w netflix
Napisałem właśnie do supporty Sony zobaczymy co dalej
Hmm. I co? Oddałeś TV?
Z tego co czytam to problem bardzo powszechny. Brakuje tu tylko oficjalnego stanowiska Sony, że problem znany, zgłaszany i pracują nad rozwiązaniem a nie, że weźmiemy TV na 2 tygodnie, poudajemy, że coś robimy żeby nie było i oddamy jak gdyby nigdy nic i powiemy, że wszystko jest ok.
Najlepsze to u mnie się dzieje.Odłączyłem kabel optyczny od sony i jest głos z wszystkich aplikacji na kinie domowym po ARC od 2 dni. Dziwne rzeczy
Taką odpowiedz z supportu dostałem :Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z Sony Support.
W pierwszej kolejności proszę potwierdzić, że telewizor posiada oprogramowanie w wersji PKG.6.3598.
Przyczyną występującego w telewizorze problemu może być zajętość pamięci podręcznej. Poniżej przesyłam instrukcję jak wykonać czyszczenie pamięci podręcznej w telewizorze z systemem Android.
W menu: Home wybrać kolejno — Ustawienia — Pamięć i resetowanie — Wewnętrzna pamięć współdzielona — Dane w pamięci podręcznej — Potwierdzić wyczyszczenie danych wybierając — OK.
Po zakończeniu czyszczenia zaleca się odłączenie od zasilania uprzednio wyłączonego odbiornika na okres ok. 2 minut.
Super!!!
w takim razie testujemy! A napisali jak często trzeba to robić?
Przed każdym obejrzeniem filmu? A może w połowie też wypada by przeczyścić?
Znajomi mają modele XF9005 oraz AF9 i tego typu problemy nie występują.
Ze mną serwis jeszcze się nie kontaktował ale jestem ciekaw jaką wskazówkę otrzymam.
Bigos73 próbowałeś zastosować się to tej jakże cennej wskazówki?
Faktycznie pomoc odpowiednia, jak nie resetowanie to czyszczenie pamięci podręcznej. Naprawdę poziom pomocy słaby. A w ogóle macie u siebie taki układ menu. U mnie jest inny, mogliby chociaż wysilić się na tyle żeby układ menu był taki jak potrzeba. Co świadczyłoby o zaangażowaniu. Pozdrawiam wszystkich
testuje od kilku dni netflixa i hbo go , dźwięk działa ok ciekawe czy coś poprawiło się