Podziel się wrażeniami!
Witam
Po aktualizacji do Android 9 dźwięk po ARC w formatach innych niż DD jest szarpany, lub jego brak, niezależnie czy to wbudowane aplikacje czy źródła zewnętrzne. Czy ktoś miał styczność z takim przypadkiem, podobno winna jest najnowsza aktualizacja? Trochę słabo bo na starym Panasonicu wszystko było ok. Wykonywałem reset nic nie pomaga.
Wyżej macie co napisałem do supportu, a tu co odpisali:
Szanowny Panie,
dziękujemy za kontakt z firmą Sony.
Uprzejmie prosimy czy zgłoszony problem występuje w przypadku, gdy z aplikacji Netflix odtwarzany materiał wideo ustawiony jest w opcji oryginalnej ścieżki dźwiękowej, czy tylko w przypadku wybrania opcji z językiem polskim (lektor)?
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o informację zwrotną mailem lub telefon pod podanymi poniżej danymi kontaktowymi (Brak słów profesjonalna pomoc z ich strony )
Ja oglądam tylko z lektorem lub dubbingiem. Może ktoś ogląda z oryginalną ścieżką i może się wypowiedzieć. Z drugiej strony to kompletnie bezsensowne pytanie bo użytkownicy zza oceanu nagminnie zgłaszają problem do Sony a raczej wątpię żeby oglądali filmy na Netflix z Polskim lektorem :/.
problem jest z tv po podłączeniu przez arc do amplitunera (ustawienie w tv dźwięku na dd+ wtedy tylko mamy atmos,na dd działa ale brak atmos) .Ma być ustawione na dd+ przy podłączeniu przez arc,przy podłączeniu optycznym dd i tyle. Oni znają problem tylko odpowiadają na maile niby z wielkim z zaangażowaniem(ale wypisują bzdury)
Proszę tu macie odpowiedz supportu :
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z firmą Sony.
Nawiązując do korespondencji, pragnę Pana poinformować, iż w tej sytuacji polecam zapoznanie się z poniższymi artykułami:
https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-85xg9505/articles...
https://helpguide.sony.net/tv/gaep2/v1/pl/04-04_03.html
Brawo konkretna pomoc ze strony supportu opadam z sił.
Rzeczywiście pomoc jak na takiego giganta, jak Sony bardzo rzeczowa i fachowa. Zdziwiłbym się gdyby było inaczej. Trzeba odpisać, że zastosowałeś się do powyższych artykułów i niestety bez zmian w związku z czym co jeszcze zaproponują w celu rozwiązania problemu. Sugeruje podesłać też link do tego tematu. Może kolejna rada będzie mniej kompromitująca.
Dostałem odpowiedź z supportu :
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z firmą Sony.
Nawiązując do korespondencji, pragnę Pana poinformować, iż techniczny pracują nad nową aktualizacją, która najprawdopodobniej rozwiąże daną niedogodność.
Własnym oczom nie wierze!
I to jest dobra wiadomość! Pytanie kiedy ta aktualizacja nastąpi i czy faktycznie rozwiąże problem. Bigos73 gratuluje wytrwałości w kontaktach z supportem. Mam wielką nadzieję, że nasze problemy niebawem się skończą. Pozostałych użytkowników proszę o zgłaszanie sprawy do supportu. Jest szansa że to przyspieszy prace nad aktualizacją.
Ja oglądam 95% w oryginale.
Połączenie earc - rwie i cichnie całkiem, arc trochę stabilniej ale potrafi zamilknąć, zawsze mam włączone dd+ i synchronizacje AV, wyłączona reszta czyli synchronizacja pola dźwiękowego, earc, przekazywanie dźwięku.
Ogólnie tv bardzo kapryśny, zanim złapie dźwięk po włączeniu to mija 30 sekund, potem kilka razy przerywa, a po jakiejś minucie jest ok zazwyczaj przez długi czas, ale czasem milknie sam z siebie i muszę zmienić na głośniki tv.
Ps. Na Netflixie milknie często, ale potrafi zamilknąć na tv czy aplikacjach