anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XG9505 problem ARC

profile.country.PL.title
rozgdka
Użytkownik

XG9505 problem ARC

Witam

Po aktualizacji do Android 9 dźwięk po ARC w formatach innych niż DD jest szarpany, lub jego brak, niezależnie czy to wbudowane aplikacje czy źródła zewnętrzne. Czy ktoś miał styczność z takim przypadkiem, podobno winna jest najnowsza aktualizacja? Trochę słabo bo na starym Panasonicu wszystko było ok. Wykonywałem reset nic nie pomaga. 

138 ODPOW. 138
profile.country.PL.title
pikulis
Poszukiwacz

Nasuwa się jeszcze jedno proste pytanie...

Czy jest ktoś obecny na tej sali kto posiada np XG95i soundbara np HT ZF9 lub inny i od czasu starszej wersji oprogramowania jeszcze zanim pojawiła sie ta najnowsza aktualizacja na tv i soundbara miał ten problem z ucinającym się dzwiekiem gdzie trzeba było kombinowac z DD+ na DD czy przed softem było wszystko ok?

profile.country.PL.title
rozgdka
Użytkownik

Mam amplituner Denon i wymienione wyżej ustawienia nic nie wnoszą. 

profile.country.PL.title
pikulis
Poszukiwacz

A tak przy okazji może mi ktoś podpowiedzieć jaka moc db ustawic na poszczegolnych głośnikach, chodzi cały zestaw HT-ZF9 z głośnikami tylnymi?

profile.country.PL.title
Bolak9
Użytkownik

Panowie,

 

Instalował już ktoś:

 

Aktualizacja oprogramowania układowego do wersji v6.3626 Informacja o tym pliku do pobrania

Korzyści i udoskonalenia
  • Zwiększenie poziomu zgodności z technologią AirPlay 2
  • Wyeliminowano rzadkie sytuacje, w których nie rozpoczynało się odtwarzanie filmów z serwisu YouTube
Wcześniejsze korzyści i udoskonalenia

Ta aktualizacja wprowadza także poniższe korzyści i udoskonalenia.

Po aktualizacji systemu Android™ do wersji 9 (Pie) nastąpią opisane poniżej zmiany w cechach, menu i interfejsach:

    • Obsługa technologii Apple AirPlay / HomeKit*
    • Obsługa systemu Dolby Atmos przez głośniki wbudowane w telewizor
    • Przeorganizowane menu Szybkie ustawienia i zoptymalizowane menu Ustawienia
    • Obsługa dekodera telewizji kablowej lub satelitarnej pilotem od telewizora (uwaga: dotyczy tylko Francji, Polski, Włoch i Hiszpanii)
    • Dodano menu Uruchom ponownie
      • Menu Uruchom ponownie pojawia się na ekranie telewizora po naciśnięciu i przytrzymaniu na kilka sekund przycisku zasilania na pilocie.
    • Obecnie można dostosowywać menu wejść
    • Podczas wyświetlania programu telewizyjnego pojawia się małe okienko pozwalające na dalsze oglądanie telewizji
    • Dioda podświetlenia LED pokazuje, kiedy wbudowany mikrofon wykrywa frazę „Ok Google” — zarówno podczas pracy telewizora, jak i w trybie czuwania
      • (z wyjątkiem XG85/XG87)
    • Dodano „Tryb przekazywania”
      • Tryb przekazywania umożliwia przekazywanie skompresowanego dźwięku do zestawów muzycznych i soundbarów.
    • Opcja „Preferowany satelita” wyświetla nazwy operatorów
    • Aktualizacja wprowadza również następujące ulepszenia i rozwiązania:
    • Poprawiono wrażenia przy korzystaniu z Asystenta Google.
    • Poprawiono wydajność i stabilność pracy telewizora
    • Rozwiązano problem z odtwarzaniem materiałów 4K (UHD) z serwisu Netflix lub materiałów Dolby Vision przez podłączone słuchawki Bluetooth A2DP
    • Rozwiązano problemy z dźwiękiem przy odtwarzaniu określonych formatów przez ARC; poprawiono ogólną zgodność z pewnymi urządzeniami ARC

UWAGA:Dalsze informacje o funkcjach i udoskonaleniach można znaleźć pod następującym adresem:

*iPhone, iPad, Mac, AirPlay i HomeKit są znakami towarowymi Apple Inc. zastrzeżonymi w Stanach Zjednoczonych i innych krajach.

Ograniczenia
  • Do użytku tylko w telewizorach sprzedawanych w Europie. Dostępność poszczególnych modeli zależy od kraju.
profile.country.PL.title
piotom70
Poszukiwacz

No to trzeba zainstalować najważniejsze chyba jest Dolby Atmos przez głośniki wbudowane w telewizor 🤣

profile.country.PL.title
Bolak9
Użytkownik

Dolby ATMOS przez głośniki w TV to funkcjonalność, która została dodana w poprzedniej aktualizacji. Niemniej przyznam, że jest to HOT ficzer.

profile.country.PL.title
jarek2008
Użytkownik

jeśli chodzi o problemy z ARC to żadna aktualizacja w zasadzie nic nie wniosła, może poprawili jakąś współpracę ze swoimi sprzętami, ale ogólnie jak ludzie (w tym ja) mieli z tym problem tak mają nadal.

 

profile.country.PL.title
daniel.szewczyk82
Użytkownik

Cześć wszystkim , co prawda mam dużo słabszy TV niż Wy ale problem ten sam. Dopiero teraz zauważyłem jak problem jest powszechny.... po tym jak napisałem tego posta:

https://community.sony.pl/t5/android-tv/problem-z-dolby-digital/m-p/3663684#M11718

teraz przynajmniej utwierdziłem się w przekonaniu, że jest to typowy problem softu. Co ciekawe mam najnowszą aktualizację z kwietnia 2020, zainstalowana i TV przywrócony do ustawień fabrycznych i nadal ten sam problem. Dolby Digital + z Netflixa przerywa i się tnie a po przestawieniu w TV na Dolby Digital wszystko ładnie gra. Moim zdaniem Sony o tym wie od dawna. A może po prostu technicznie zastosowali w wyjściu ARC jakąś opcję oszczędnościową bo nie wierze że softem nie ogarnęliby tego dawno temu. Ja mam ten problem na każdej wersji androida jaka była na tym TV a przeprowadzałem już z 3 aktualizacje do niego....

profile.country.PL.title
piotom70
Poszukiwacz

Nie wiem czy ktoś testował i ma amplituner z Earc czy występuje ten sam problem Dolby Digital + z Netflixa ,posiadam amplituner z arc i głos zanika co się dzieje z amplitunerem z Earc czy warto wymienić czy wtedy będzie wszystko działać bo jak tu pisze kolega powyżej ze już trzy razy aktualizował ale to nic nie pomoże jak amplituner ma stare wejście arc .

profile.country.PL.title
rozgdka
Użytkownik

Sądzę, że to nie ma nic wspólnego z earc mam amplituner z ARC telewizor nic ponad DD, z mibox idzie wszystko do DTS-HD MA.