- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
XG9505 problem ARC
Witam
Po aktualizacji do Android 9 dźwięk po ARC w formatach innych niż DD jest szarpany, lub jego brak, niezależnie czy to wbudowane aplikacje czy źródła zewnętrzne. Czy ktoś miał styczność z takim przypadkiem, podobno winna jest najnowsza aktualizacja? Trochę słabo bo na starym Panasonicu wszystko było ok. Wykonywałem reset nic nie pomaga.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jaki model TV?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sony KD65-XG9505 a podpięty soundbar to Philips HTL5140B/12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pytanie do Brzoza321 czy w tv przywracałeś po aktualizacji ustawienia fabryczne?
Nie bardzo mi się widzi to robić, bo wszystkie ustawienia obrazu również się wyzerują.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Właśnie nie, tylko zainstalowałem aktualizacje. Ustawień nie przywracałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A można wiedzieć jaki jest numer kompilacji?, tej działającej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzielę się informacjami.
Wczoraj odpalam Kodi i już na starcie brak dźwięku w filmie, szybki myk - głośniki TV i powrót system audio więc już spokojnie obejrzałem co miałem obejrzeć, ale przełączam na TV i brak dźwięku, a jak załapał to tak rwał jakby wszyscy po "chińsku" mówili... coś z kodekami nie tak.
Wyłączyłem TV i poszedłem spać, szkoda nerwów. Ustawienia jak już pisałem przetestowałem wszelkie możliwe kombinacje. Soft najnowszy.
Nagrywam od czasu do czasu filmiki, teraz z niepokojem oczekuję na powrót usterki z włączaniem przez 2 minuty...
Aha przypominam serwis problemu żadnego nie zauważył...(MIK)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tutaj po wyzerowaniu ustawień dźwięku problem się rozwiązał.
Wracając jeszcze do aktualizacji, ja otrzymałem taką instrukcję, w której zwrócono uwagę na reset.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie nie pomogło, robiłem zerowanie ustawień dźwięku, restart tv, zerowania wszystkich ustawień nie chcę robić.
Na DD+ przerywa. Czasami co kilka minut, czasami co kilkadziesiąt. Chyba zależy od materiału. Na forum samsunga czytałem, że mają takie same problemy, głównie z netfliksem. Zostałem na DD i jest ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Potwierdzam, nic się nie zmieniło nawet po ustawieniach fabrycznych na DD+ dalej tnie..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.Zaktualizowałem i ja swój ,,wadliwy sprzęt,,. Po ponownym włączeniu telewizora i kina domowego onkio 686 i włączeniu DD+ telewizor załapał i było wszystko w porządku przez cały film na netflixie .Po przełączeniu na inne źródło dźwięk przełączyło w kinie domowym na PCM .Po ponownym wyłączeniu wszystkiego dźwięk powrócił.Nie zrobiłem po aktualizacji powrotu do ustawień fabrycznych.I tu moje pytanie.Czy powrót do ustawień fabrycznych skasuje moje ustawienia dźwięku, aplikacji i kalibracji którą miałem robioną ?