anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XG9505 problem ARC

profile.country.PL.title
rozgdka
Użytkownik

XG9505 problem ARC

Witam

Po aktualizacji do Android 9 dźwięk po ARC w formatach innych niż DD jest szarpany, lub jego brak, niezależnie czy to wbudowane aplikacje czy źródła zewnętrzne. Czy ktoś miał styczność z takim przypadkiem, podobno winna jest najnowsza aktualizacja? Trochę słabo bo na starym Panasonicu wszystko było ok. Wykonywałem reset nic nie pomaga. 

138 ODPOW. 138
profile.country.PL.title
customek
Poszukiwacz

Tak, skasuje. Ustawienia fabryczne zerują wszystko- w tym kalibrację. Dodatkowo aktualizacja nic nie wnosi. U mnie też pierwszy test wyglądał obiecująco, ale po przełączeniu paru aplikacji wszystko już było po staremu..

profile.country.PL.title
MIRAS546
Poszukiwacz

Kto to wymyśla aktualizacje po których trzeba robić reset do ustawień fabrycznych. Jak byś w telefonie zrobił reset po aktualizacji i wszystko poszło w pi....

profile.country.PL.title
Rodrik_AR
Poszukiwacz

Reset po aktualizacji nie jest konieczny. Jest on tylko zalecany

profile.country.PL.title
Rodrik_AR
Poszukiwacz

Potwierdzam, że ostatnia aktualizacja nie rozwiązała problemu zanikania dźwięku po kanale zwrotnym ARC.

Po aktualizacji wykonałem reset do ustawień fabrycznych oraz dodatkowo jeszcze reset ustawień dźwięku.

Przez ten cały reset musiałem wzywać firmę od kalibracji celem ponownego wprowadzenia ustawień.

Całe szczęście zachowali się ok. i policzyli tylko za dojazd. (szacun dla pana Pawła ze skalibrujtv.pl)

Nie rozumiem, dlaczego inżynierowie Sony, czy programiści od androida nie mogą sobie z tym poradzić?

Posiadam SONY 65AG9 i amplituner ONKYO TX-NR696

Support SONY umywa ręce mówiąc, że nie odpowiadają za współpracę ze sprzętem innym niż SONY

Oczywiście wiedzą doskonale, że wina leży po ich stronie ale podstawa do odrzucenia roszczeń gwarancyjnych jest.

profile.country.PL.title
Maruan1
Poszukiwacz

Witam,

Msm tv kd55 ag9 od kilku dni nie dziala mi spotify znaczy aplikacja dziala ,ale dźwięku nie mam na tv jak i na ampitunerze. Restart ustawienia fabryczne nic nie daja jakies pomysły?

profile.country.PL.title
Rodrik_AR
Poszukiwacz

Spróbuj odinstalować i zainstalować ponownie aplikację spotify. Po tym zabiegu wyczyść pamięć podręczną i zrób restart systemu TV  

profile.country.PL.title
bolek1968
Poszukiwacz

witam,może przeoczyłem w tej dyskusji czy któryś z was pisał o ustawieniu przekazywania dżwięku na automat.nie wiem jaki wpływ to ma na aplikacje bo je nie używam ale  filmy z blureya jak i z usb śmigają że aż miło przez kino domowe.eARC-wł,dż.przestrzenny-wł,dd+wł,tv aktualizowany niedawno v6.36.26.po aktualizacji żadne resetowanie do ustawień fabrycznych.

profile.country.PL.title
Maruan1
Poszukiwacz

  • Już tak robiłem 2 razy za trzecim pomogło;) 
profile.country.PL.title
Rodrik_AR
Poszukiwacz

Ważne aby po każdej tego typu zmianie wykonać czyszczenie pamięci podręcznej i następnie zrobić restart systemu TV

profile.country.PL.title
rozgdka
Użytkownik

Niedawno zmieniłem amplituner na denon avr-s950h i przedstawię przemyślenia na temat ARC, nowy ampli ma eARC i ku mojemu zdziwieniu po przestawieniu przekazywania dźwięku na dd+ wszystko odpaliło. Nie występuje problem z urywaniem dźwięku nie ma problemu z formatami jest DTS z pendrive jest Dolby Atmos

. Wygląda na to, że wszystkie problemy są powodowane przez błędna obsługę e ARC w urządzeniu odbiorczym. Jeśli ktoś ma urządzenie z e ARC niech się wypowie jak to wygląda u niego czyby denon poradził sobie z obsługą tego formatu? Czy ktoś ma jeszcze ampli z obsługą e ARC i jak to wygląda u was?