Podziel się wrażeniami!
Witam
Po aktualizacji do Android 9 dźwięk po ARC w formatach innych niż DD jest szarpany, lub jego brak, niezależnie czy to wbudowane aplikacje czy źródła zewnętrzne. Czy ktoś miał styczność z takim przypadkiem, podobno winna jest najnowsza aktualizacja? Trochę słabo bo na starym Panasonicu wszystko było ok. Wykonywałem reset nic nie pomaga.
hej jedyne co w tym przypadku jest do sprawdzenia to ustawienia przekazywania dzwieku w tv u mnie tez jest DD +tyle ze mój amp nie obsługuje Atmos
Cześć,
u mnie ostatnio pojawił się problem nawet na Dolby Digital (bez plusa) na programach z DVB-T, youtubie i Netflixie. Dźwięk przerywa co parę sekund. Wszystko działa jedynie na gdy ustawię "cyfrowe wyjście audio" na PCM. Testowałem różne kable HDMI, próbowałem różnych ustawień i nic nie pomaga.
Model 55XG9505 (soft 6.4758)
Denon AVR-X1000
Po ostatnim kontakcie z serwisem:
Szanowny Panie,
dziekuję za kontakt z Sony Support.
Nawiązując do Pana zgłoszenia uprzejmie proszę o wykonanie poniższych kroków:
1. Synchronizacja A/V
HOME -> Ustawienia — Obraz i dźwięk — Wyjście audio — Synchronizacja A/V - Włącz
2. Aktualizacja oprogramowania:
3. Odistalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji
generalnie na razie pomogło zobaczymy na jak długo.
Dziś używam tv bez podłączonego amplitunera. Niestety okazało się, że problem nie dotyczy dźwięku wysyłanego przez HDMI Arc, ale także tego na głośnikach tv. Po 15-20 minutach oglądaniu jednego kanału (DVB-T) dźwięk nie nadaje się do słuchania. Zaczynają się trzaski, charczenie i przerywanie - jest bardzo nieczysto. Ktoś ma jakiś pomysł na ten problem? Nie ma jak używać TV 😞
Witam
Od niecałego roku mam TV KD75XG9505, parę dni temu kupiłem soundbar HF ZF9 głównie pod Netflixa. Dźwięk z dekodera jest ok (NC+) niestety właśnie Netflixa właściwie się nie da się oglądać ze względu na zaniki dźwięku. TV ma najnowsze oprogramowanie które niby naprawia ten problem. Próbowałem różnych ustawień proponowanych na forum nic nie pomaga. Sony weźcie się do roboty bo to po prostu wstyd.
Witam,
@gosddt skierowałem problem do supportu - oto odpowiedź:
Rozwiązaniem problemu może być również poniższy krok:
HOME - Ustawienia — Obraz i dźwięk — Wyjście audio - Synchronizacja A/V - Włączone.
Rozumiem, że w TV korzystasz ze złącza HDMI ARC. Dodatkowo sprawdź jak masz ustawione wyjście audio na PCM czy Dolby Digital? Wykonaj też miękki reset jak nie pomoże przywrócenie ustawień fabrycznych. Często po aktualizacji są problemy i reset jest wskazany.
Pozdrawiam
Tak używam eARC. Przywróciłem ustawienia w TV. Problem stał się bardziej sporadyczny jednak nadal występuje. Ustawioną mam synchronizację A/V na włączoną. Dźwięk ustawiony na Dolby Dygital Plus. Ostatnio trochę mi czasu brakuje na oglądanie czegokolwiek przez co ciężko mi weryfikować zmiany ustawień. Problem nie dotyczy tylko Netflixa ale także YouTube potrafi też zastrajkować
Zastanawiam się co daje opcja Tryb przekazywania - Auto/Wyłączony może ktoś coś wyjaśnić
Tryb przekazywania umożliwia przekazywanie skompresowanego dźwięku do zestawów muzycznych i soundbarów.
Domyślnie jest wyłączony, jest sens włączać na AUTO bo pisze że może się pogorszyć skuteczność rozpoznawania głosu przez TV
Pojawiła się nowa aktualizacja 6.4960. Poprawia m.in.:
- rozwiązano problem zdarzających się zniekształceń dźwięku Dolby Atmos
- Rozwiązano problem sporadycznych przerw w dźwięku z soundbarów podłączonych przez łącze HDMI ARC, który występował przy oglądaniu materiałów z aplikacji strumieniowych.