anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XG9505 problem ARC

profile.country.PL.title
rozgdka
Użytkownik

XG9505 problem ARC

Witam

Po aktualizacji do Android 9 dźwięk po ARC w formatach innych niż DD jest szarpany, lub jego brak, niezależnie czy to wbudowane aplikacje czy źródła zewnętrzne. Czy ktoś miał styczność z takim przypadkiem, podobno winna jest najnowsza aktualizacja? Trochę słabo bo na starym Panasonicu wszystko było ok. Wykonywałem reset nic nie pomaga. 

138 ODPOW. 138
profile.country.PL.title
Piotr.Kummer
Użytkownik

zaktualizowałem i zaczynam testować. Głównie arc. 

profile.country.PL.title
Piotr.Kummer
Użytkownik

Póki co wszystko działa. Aplikacja AppleTv jest zajebista, działa lepiej niż Netflix. ARC też działa. Ale trzeba poczekać kilka dni. 

profile.country.PL.title
z_marian
Poszukiwacz

Witam. Ja też miałem podobne problemy z dźwiękiem przy połączeniu po HDMI ARC/eARC TV Sony 55XG8596 i soundbara Samsung HW-Q70R tj. krótkie zrywanie dźwięku w nieregularnych odstępach czasu przy odtwarzaniu treści typu Dolby Atmos, DD+, itp. Pomimo, że trwało to ułamek sekundy, ale było strasznie denerwujące, a z drugiej strony nie po to wydaje się pieniądze, aby użytkować sprzęt, który nie działa tak jak powinien. Kilka dni temu Samsung wydał aktualizację softu do soundbara i myślałem, że to rozwiąże problem, ale w zasadzie nic to nie zmieniło, więc liczyłem, że Sony coś zaproponuje no i doczekałem się (i pewnie nie tylko ja). Wczoraj zainstalowałem nowy soft 6.4960 i po krótkim testowaniu można mieć nadzieję, że rozwiązuje on problem współpracy z soundbarem. Póki co testowałem na Netflixie filmy z Dolby Vision i Atmos (w trybie eARC), gdzie najbardziej objawiało się "rwanie" dźwięku w soundbarze i "odpukać" wszystko chodziło bezproblemowo. Pozostał tylko jeden mały mankament (w zasadzie chodzi o wrażenia estetyczne) o który już zwracałem się do Sony tj. podczas, gdy mam włączony soundbar i używam do sterowania dźwięku pilota od TV to na telewizorze pojawia mi się pasek postępu z wartością głośności, ale taką jaka była w danej chwili ustawiona np. dźwięk był na 15 to pokazuje 15 i pomimo, że zwiększam (lub zmniejszam) głośność to zarówno pasek jak i cyfra pozostają bez zmian, przy czym na soundbarze wartość cyfrowa prawidłowo się zmienia rosnąc lub malejąc, aż do puszczenia przycisku głośności. Ponowne wciśnięcie powoduje sytuację j/w - chciałbym zapytać, czy ktoś ma podobną sytuację bo np. na drugim TV Sony model EX500 podgłaśnianie zewnętrznego audio powoduje, że wartości zmieniają się zarówno na pasku w TV jak i w soundbarze.

profile.country.PL.title
Rodrik_AR
Poszukiwacz

Cześć, Posiadam SONY 65AG9 plus zestaw kina z Onkyo TX NR696 i głośnikami Jamo 606. Poprzednia aktualizacja już poprawiła wiele ale zdażały się jeszcze czasem zaniki dźwięku po ARC. Działo się to głównie po zatrzymaniu filmu na chwilę i ponownym uruchomieniu. Należało wtedy przełączyć  dziwięk z kina na głośniki i z powrotem i było ok. Teraz po ostatniej aktualizacji problem jak na razie nie wystąpił. To co zauważyłem, to pierwsza aktualizacja, po której telewizor dokonał konfiguracji połączenia z zestawem kina domowego. Oczywiście wisienką na torcie jest Apple TV 🙂

profile.country.PL.title
jarek2008
Użytkownik

Przez rok zdążyłem się przyzwyczaić do wielu rzeczy... lecz zmiany paska informacyjnego na to coś to im nie wybaczę. 

 

A co do aktualizacji to się okaże, bo niestety, ale po poprzednich też było nieźle przez chwilę, a potem znane problemy.

Na razie za krótko testowałem, ale miejmy nadzieję na poprawę.

 

 

profile.country.PL.title
bujal1988
Poszukiwacz

Swój tv (KD-55XG8596) kupiłem w czerwcu. Fabrycznie miał zainstalowany soft PKG6.4758.0610EUA i problemy z dźwiękiem po ARC cały czas występują. Na razie brak automatycznych aktualizacji.

profile.country.PL.title
z_marian
Poszukiwacz

Zaktualizowałeś do najnowszego softu? Faktycznie automatyczna aktualizacja nie działała (nie wiem jak teraz), ale z USP poszło bez problemu i na 99% mogę potwierdzić przynajmniej u siebie, że problemy z przerwaniem dźwięku na soundbarze ustąpiły. Ale chyba nie ma tak dobrze jakby się chciało, żeby było - od aktualizacji po włączeniu TV nie mam czarny ekran, gdy telewizor znajduje się na kanałach kablowych (netflix, youtube działają normalnie) i pomaga tylko restart systemu. Dzieje się tak za każdym razem po włączeniu TV co już jest nie do zaakceptowania - chyba jednak założę w tym zakresie odrębny wątek.

profile.country.PL.title
Rodrik_AR
Poszukiwacz

z_marian, jeżeli nie robiłeś profesjonalnej - płatnej kalibracji to spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne. 

Ten zabieg po zgłoszeniu problemu zaproponuje Ci serwis SONY

 

profile.country.PL.title
z_marian
Poszukiwacz

Założyłem odrębny wątek dotyczący w/w problemu, aby nie zaśmiecać tego tematu i tam szczegółowo opisałem co i jak. Ale odpowiadając, to przywracałem ustawienia fabryczne jak również robiłem restarty systemu co pomaga tylko do czasu wyłączenia TV - później sytuacja się powtarza.

profile.country.PL.title
MIRAS546
Poszukiwacz

Witam.Piotrek czy instalowałeś z pendriva czy z automatycznych aktualizacji .U mnie automatyczna aktualizacja nie załacza nowego oprogramowania i pokazuje ze jest aktualne ,a tak nie jest .

sony 55xg9505  a oprogramowanie 6.3632

nie wspominając że na stronie sony nie ma pliku do pobrania z nowym oprogramowaniem

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-android-xg95xx_x95xxg-series/kd-55xg9505/downloads/0...