anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XG9505 problem ARC

profile.country.PL.title
rozgdka
Użytkownik

XG9505 problem ARC

Witam

Po aktualizacji do Android 9 dźwięk po ARC w formatach innych niż DD jest szarpany, lub jego brak, niezależnie czy to wbudowane aplikacje czy źródła zewnętrzne. Czy ktoś miał styczność z takim przypadkiem, podobno winna jest najnowsza aktualizacja? Trochę słabo bo na starym Panasonicu wszystko było ok. Wykonywałem reset nic nie pomaga. 

138 ODPOW. 138
profile.country.PL.title
Rodrik_AR
Poszukiwacz

Ja nie czekałem aż nowy soft przyjdzie mi na TV tylko zainstalowałem z pena. Pamiętaj tylko aby go sformatować przed całą operacją. Jak wszystko zrobisz poprawnie to po podłączeniu pena do TV wszystko podzieje się automatycznie. Przynajmniej tak było u mnie w 65AG9

profile.country.PL.title
MIRAS546
Poszukiwacz

Tylko że nie ma oprogramowania do pobrania na 55xg9505 na stronie Sony ,albo ja jestem ślepy.

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-android-xg95xx_x95xxg-series/kd-55xg9505/downloads/0...

profile.country.PL.title
stanley50
Użytkownik

Ostatnio, chyba przedwczoraj zniknęły firmware ze strony pobierania plików, nie wiedzieć czemu, z resztą nie tylko do tego modelu, do XH9096 także. Brak informacji, sony milczy.

profile.country.PL.title
z_marian
Poszukiwacz

Ja również instalowałem z pendriva. Faktycznie nie ma już tej aktualizacji dostępnej - w razie czego zapisałem ją wcześniej i posiadam na dysku.

profile.country.PL.title
Witek5pl
Poszukiwacz

Dzisiaj pojawił się komunikat o aktualizacji na moim XG65 9505. Po update sygnał przez amplituner działa ale na soundbarze non stop wycisza się po 10 sekundach. Bar podłączony do gniazda HDMI3 czyli tym z ARC.

 

Czyli problem nadal nie został rozwiązany poprawnie. Nie mogę odszukać nr tej aktualizacji, gdzieś ją schowali....

 

Na razie dźwięk z podłączonego Canal+ działa, z HBO GO i Netflix po 10 sekundach zanika.

Przełączony na DD. 

profile.country.PL.title
Waldik68
Poszukiwacz

U mnie po aktualizacji totalna porażka. Nie mam dźwięku z aplikacji np. Spotify, YouTube. Do tv mam podłączone kino domowe. Dźwięku nie ma zarówno z kina domowego jak i z głośników tv. Netflix jeszcze działa dźwięk ale pytanie jak długo. Kilka godzi spędziłem na szukaniu ustawień dźwięku i nic to nie dało. Co robić?

profile.country.PL.title
Rodrik_AR
Poszukiwacz

Waldik68,  Jeżeli nie masz profesjinalnej kalibracji to spróbój przywrócić ustawienia fabryczne. Powinno pomóc.

Jeżeli wykonywałeś profesjonalną kalibrację to po resecie do ustawień fabrycznych utracisz ją, ale może nie być innego wyjścia. Ja dogadałem się z człowiekiem, który wykonywał mi kalibrację i za koszty dojazdu zrobił mi ją ponownie.

 

profile.country.PL.title
Witek5pl
Poszukiwacz

Witajcie,

to, jak Sony traktuje swoich klientów to po prostu porażka - wydajesz kilka tysięcy i zamiast się cieszyć w spokoju sprzętem, siedzisz i grzebiesz w ustawieniach żeby coś w końcu działało poprawnie. A oni maja to od miesięcy w pompce...

Ja na razie połączyłem soundbara z tv kablem optycznym i to działa. Ale w normalnej sytuacji HDMI podłączone do gniazda ARC powinno wystarczyć....

profile.country.PL.title
Piotr.Kummer
Użytkownik

Po kalibracji dostałem PDF z wszystkimi ustawieniami i po każdym fabrycznym resecie mogę je przywrócić. 

profile.country.PL.title
pgrzesp
Użytkownik

Ja myślę że to jest wina aktualizacji bo cyrki są po niej ja mam akurat inny problem, ta aktualizacja nie powinna wgl wyjść namieszała ostro