Podziel się wrażeniami!
Witam
Po aktualizacji do Android 9 dźwięk po ARC w formatach innych niż DD jest szarpany, lub jego brak, niezależnie czy to wbudowane aplikacje czy źródła zewnętrzne. Czy ktoś miał styczność z takim przypadkiem, podobno winna jest najnowsza aktualizacja? Trochę słabo bo na starym Panasonicu wszystko było ok. Wykonywałem reset nic nie pomaga.
Nasuwa się jeszcze jedno proste pytanie...
Czy jest ktoś obecny na tej sali kto posiada np XG95i soundbara np HT ZF9 lub inny i od czasu starszej wersji oprogramowania jeszcze zanim pojawiła sie ta najnowsza aktualizacja na tv i soundbara miał ten problem z ucinającym się dzwiekiem gdzie trzeba było kombinowac z DD+ na DD czy przed softem było wszystko ok?
Mam amplituner Denon i wymienione wyżej ustawienia nic nie wnoszą.
A tak przy okazji może mi ktoś podpowiedzieć jaka moc db ustawic na poszczegolnych głośnikach, chodzi cały zestaw HT-ZF9 z głośnikami tylnymi?
Panowie,
Instalował już ktoś:
Aktualizacja oprogramowania układowego do wersji v6.3626 Informacja o tym pliku do pobrania
Ta aktualizacja wprowadza także poniższe korzyści i udoskonalenia.
Po aktualizacji systemu Android™ do wersji 9 (Pie) nastąpią opisane poniżej zmiany w cechach, menu i interfejsach:
UWAGA:Dalsze informacje o funkcjach i udoskonaleniach można znaleźć pod następującym adresem:
*iPhone, iPad, Mac, AirPlay i HomeKit są znakami towarowymi Apple Inc. zastrzeżonymi w Stanach Zjednoczonych i innych krajach.
OgraniczeniaNo to trzeba zainstalować najważniejsze chyba jest Dolby Atmos przez głośniki wbudowane w telewizor 🤣
Dolby ATMOS przez głośniki w TV to funkcjonalność, która została dodana w poprzedniej aktualizacji. Niemniej przyznam, że jest to HOT ficzer.
jeśli chodzi o problemy z ARC to żadna aktualizacja w zasadzie nic nie wniosła, może poprawili jakąś współpracę ze swoimi sprzętami, ale ogólnie jak ludzie (w tym ja) mieli z tym problem tak mają nadal.
Cześć wszystkim , co prawda mam dużo słabszy TV niż Wy ale problem ten sam. Dopiero teraz zauważyłem jak problem jest powszechny.... po tym jak napisałem tego posta:
https://community.sony.pl/t5/android-tv/problem-z-dolby-digital/m-p/3663684#M11718
teraz przynajmniej utwierdziłem się w przekonaniu, że jest to typowy problem softu. Co ciekawe mam najnowszą aktualizację z kwietnia 2020, zainstalowana i TV przywrócony do ustawień fabrycznych i nadal ten sam problem. Dolby Digital + z Netflixa przerywa i się tnie a po przestawieniu w TV na Dolby Digital wszystko ładnie gra. Moim zdaniem Sony o tym wie od dawna. A może po prostu technicznie zastosowali w wyjściu ARC jakąś opcję oszczędnościową bo nie wierze że softem nie ogarnęliby tego dawno temu. Ja mam ten problem na każdej wersji androida jaka była na tym TV a przeprowadzałem już z 3 aktualizacje do niego....
Nie wiem czy ktoś testował i ma amplituner z Earc czy występuje ten sam problem Dolby Digital + z Netflixa ,posiadam amplituner z arc i głos zanika co się dzieje z amplitunerem z Earc czy warto wymienić czy wtedy będzie wszystko działać bo jak tu pisze kolega powyżej ze już trzy razy aktualizował ale to nic nie pomoże jak amplituner ma stare wejście arc .
Sądzę, że to nie ma nic wspólnego z earc mam amplituner z ARC telewizor nic ponad DD, z mibox idzie wszystko do DTS-HD MA.