anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XG9505 problem ARC

profile.country.PL.title
rozgdka
Użytkownik

XG9505 problem ARC

Witam

Po aktualizacji do Android 9 dźwięk po ARC w formatach innych niż DD jest szarpany, lub jego brak, niezależnie czy to wbudowane aplikacje czy źródła zewnętrzne. Czy ktoś miał styczność z takim przypadkiem, podobno winna jest najnowsza aktualizacja? Trochę słabo bo na starym Panasonicu wszystko było ok. Wykonywałem reset nic nie pomaga. 

138 ODPOW. 138
profile.country.PL.title
customek
Poszukiwacz

Jaki model TV?

profile.country.PL.title
Brzoza321
Poszukiwacz

Sony KD65-XG9505 a podpięty soundbar to Philips HTL5140B/12

profile.country.PL.title
sony_xg9505
Poszukiwacz

Pytanie do Brzoza321 czy w tv przywracałeś po aktualizacji ustawienia fabryczne? 

Nie bardzo mi się widzi to robić, bo wszystkie ustawienia obrazu również się wyzerują. 

profile.country.PL.title
Brzoza321
Poszukiwacz

Właśnie nie, tylko zainstalowałem aktualizacje. Ustawień nie przywracałem. 

profile.country.PL.title
rozgdka
Użytkownik

A można wiedzieć jaki jest numer kompilacji?, tej działającej.

profile.country.PL.title
jarek2008
Użytkownik

Dzielę się informacjami.

Wczoraj odpalam Kodi i już na starcie brak dźwięku w filmie, szybki myk - głośniki TV i powrót system audio więc już spokojnie obejrzałem co miałem obejrzeć, ale przełączam na TV i brak dźwięku, a jak załapał to tak rwał jakby wszyscy po "chińsku" mówili... coś z kodekami nie tak.

Wyłączyłem TV i poszedłem spać, szkoda nerwów. Ustawienia jak już pisałem przetestowałem wszelkie możliwe kombinacje. Soft najnowszy.

 

Nagrywam od czasu do czasu filmiki, teraz z niepokojem oczekuję na powrót usterki z włączaniem przez 2 minuty...

Aha przypominam serwis problemu żadnego nie zauważył...(MIK)

profile.country.PL.title
customek
Poszukiwacz

https://community.sony.pl/t5/android-tv/tv-sony-kd-65ag9-z-amplituner-yamaha-rx-d485-zanika-przerywa...

Tutaj po wyzerowaniu ustawień dźwięku problem się rozwiązał.

 
 

Wracając jeszcze do aktualizacji, ja otrzymałem taką instrukcję, w której zwrócono uwagę na reset. 

sony.PNG

profile.country.PL.title
sony_xg9505
Poszukiwacz

U mnie nie pomogło, robiłem zerowanie ustawień dźwięku, restart tv, zerowania wszystkich ustawień nie chcę robić.

Na DD+ przerywa. Czasami co kilka minut, czasami co kilkadziesiąt. Chyba zależy od materiału. Na forum samsunga czytałem, że mają takie same problemy, głównie z netfliksem. Zostałem na DD i jest ok.

 

profile.country.PL.title
customek
Poszukiwacz

Potwierdzam, nic się nie zmieniło nawet po ustawieniach fabrycznych na DD+ dalej tnie.. 

profile.country.PL.title
MIRAS546
Poszukiwacz

Witam.Zaktualizowałem i ja swój ,,wadliwy sprzęt,,. Po ponownym włączeniu telewizora i kina domowego onkio 686 i włączeniu  DD+ telewizor załapał i było wszystko w porządku przez cały film na netflixie .Po przełączeniu na inne źródło dźwięk przełączyło w kinie domowym na PCM .Po ponownym wyłączeniu wszystkiego dźwięk powrócił.Nie zrobiłem po aktualizacji powrotu do ustawień fabrycznych.I tu moje pytanie.Czy powrót do ustawień fabrycznych skasuje moje ustawienia  dźwięku, aplikacji i kalibracji którą miałem robioną ?