- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
xh 9096 kalibracja obrazu
Witam
Zakładam taki temat w celu dzielenia się swoimi ustawieniami i wymieniania uwagami dla tego tv. Tylko i wyłącznie sprawy związane z obrazem. Ja osobiście miałem do tego czasu ustawiony wg tego filmiku https://www.youtube.com/watch?v=jVelAETSIAE i w sumie nie jest źle ale szukam czy czegoś innego (lepszego).
Ewentualnie czy ktoś korzystał z profesjonalnej kalibracji dla tego modelu i może się wypowiedzieć czy warto?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No nie lepiej brac Qleda Samsunga, obraz dużo gorszy. W ogóle, żeby wybierac Samsunga to musiałbym nie mieć żadnego wyboru. Wybrałem taki telewizor jaki mi odpowiada. Gdybym chciał Qleda to bym kupił Qleda....Tak rada to jest troche od czapy, mam telewizor, który mi odpowiada, z ustawieniami, które mi odpowiadaja, na nic nie narzekam. A Ty piszesz że lepiej qled brać samsunga, ale po co? Żebym narzekał?
Damian napisz jakie Ty masz ustawienia, może mi też podejda...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak mówiłem ja miałem kilka kalibracji calmana i trochę pomixowałem.Wiem że najlepiej by było zamówić taka usługę do domu ale Zz tego co mi wyszło jestem zadowolony i jakiś czas to potestuje. Inaczej mam pod tv sat (dekoder 4k) inaczej pod netflixa. Jestem w pracy a że mam zmieniane wartości kolorów i 10ptk to nie jestem w stanie podać tego z pamięci...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja nie ruszałem w ogóle ustawienia kolorów, a może powinienem...Tryb obrazu mam ustawiony na "własny". Też do dekodera mam inne ustawienia, ja mam NC , więc oststnio w ogóle z niegonie krzystam, zastepuja mi go aplikacje Canal + ( chociaz tutaj nie ma wszystkich kanałów, które mam w dekoderze) Canal + Premiery, HBO GO, TVP VOD, IPLA no i Netflix. Korzystasz z trybu kalibracja netflix?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie włączaj tego trybu netflix, uruchamia on czujnik światła i będzie ci zmieniał jasność
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Poważnie? Ty w ogóle masz ten telewizor? Nie działa Ci 4k 120, u mnie działa. W trybie netflix włącza Ci się czujnik światła, mi się nie włącza...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Owszem mam, może ty nie masz najnowszej aktualizacji?
i tak jak mówiłem, mogę wybrać 4k120 ale co z tego skoro pionowa rozdzielczość jest skalowana w dół
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie też załącza się niby ten czujnik ale nie powoduje to jakiejkolwiek zmiany jasności obrazu. oglądam netflixa na trybie żywy(ustawiłem go tak żeby było dobrze) i dla netflixa uważam że jest super. Problem jest tylko taki (piszą o tym na kilku forach i u mnie było tak samo) że starsze seriale czy filmy (szczególnie na netflix) podnoszone do 4k w tłach mają takie mrowienie. Po włączeniu tego trybu to mrowienie praktycznie znika w 100% i jest super. Wcześniej przed kalibracją ten tryb wydawał mi się taki wyprany i nie nadawał się do oglądania, teraz jest naprawdę OK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie netfllix jest bardzo jasny (jasnośc i kontrast na max i oczywscie wyłaczony czujnik), generalnie mi odpowoada ten tryb. Wkurzony, mam najnowsze oprogramowanie, przed aktualizacją nie miałem 4k 120, a jaki mosz konkretnie numer oprogramowania? Może jednak mamy rózne oprogramowanie....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość