Podziel się wrażeniami!
Zauważyłem, że podczas wyświetlania napisów (na Netflix) podświetla się cały ekran a nie strefa, w której pojawiają się napisy. Wcześniej tego problemu nie było. W ostatnim czasie nie było żadnej nowej aktualizacji oprogramowania ani aplikacji.
Czy ktoś z Was ma/miał taki problem i znalazł rozwiązanie?
Witaj Te2Ja1, czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj:
tel. +48 223060694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Kontaktowałem - szkoda czasu.
Doradzili to co zwykle, czyli przywrócenie ustawień fabrycznych.
Przykro słyszeć. Mam nadzieję, że ktoś z naszej społeczności forum zgłosi się wkrótce z odpowiednią poradą.
Pozdrawiam, Agnieszka_J