anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XR-55X94J i karta CI+ od UPC

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
slawomir.marczak
Użytkownik

XR-55X94J i karta CI+ od UPC

Kupiłem tv XR-55X94J tydzień temu i wszystko byłoby OK ale minusem jest pikselizacja na kanałach kablowych UPC przy korzystaniu z karty CI+. Pojawia się niespodziewanie w różnych sytuacjach. Nawet na kanałach niekodowanych np. TVP1 też jest. Czasami po porannym uruchomieniu (cała noc standby) nic nie można oglądać. Trzeba wyłączyć tv z zasilania. Mam trzy karty w domu, na różnych tv (Samsung full HD, Panasonic 4k) ale w nich pracują OK. Nie pomaga zmiana kart, reset tv do ustawień początkowych, zmiany ustawień. 

Spotkał się ktoś z taką sytuacją w tym tv  i czy jest na to jakaś recepta?

788 ODPOW. 788
profile.country.PL.title
JacekSz
Użytkownik

slawomir.marczak nic ostatnio się nie aktualizowało. Wszystko aktualizacje wyłączone. Błędy zauważyłem od momentu ponownego uruchomienia po odłączeniu od zasilenia. Może to zbieg okoliczności.

profile.country.PL.title
mirecore
Użytkownik

JacekSz ty mi teraz to przypomniałeś . Cały czas próbowałem zlokalizować w czasie od kiedy zaczęło ponownie pikslować. Teraz mi się przypomniało że właśnie zmroziło tv, nie reagował na pilota i trzeba było wyjąć wtyczkę. I właśnie od tego momentu stopniowo było coraz gorzej. A tak na marginesie żeby nie było pstryczka na plecach TV tylko wtyczkę wyjmować, żenada, ja akurat mam ciężką komodę ze sprzętem itd, wiadomo trzeba bylo sobie kółka zamontować…

profile.country.PL.title
SonyESaudio
Użytkownik

U mnie było podobnie wszystko działało, aż miło do dnia kiedy się zawiesił i to tak, że musiałem odłączyć od prądu i od tamtej pory wszystko się sypało i pojawiła się pikseloza... 

profile.country.PL.title
slawomir.marczak
Użytkownik

Czy aby Panowie nie wykryli pewnej prawidłowości pojawiania się pikselozy? Zwiecha tv, odłączenie tv od zasilania i wtedy objawia się pikseloza. Czyli winny soft !!!

profile.country.PL.title
mirecore
Użytkownik

Możemy tylko gdybać , ale to że raz to softem naprawili jakby potwierdza , tylko nie powinno nas to obchodzić . Sony wali ściemę i tyle , doskonale wiedzą o problemie ale może za dużo ludzi zwolnili i nie ma kto tego naprawić , mają zapewne masę problemów z innymi swoimi doskonałymi produktami… Laska na infolini wyraźnie powiedziała że liczy sie ilość zgłoszeń .

profile.country.PL.title
JacekSz
Użytkownik

mirecore u mnie nie było zawieszenia TV tylko zanik prądu w domu.

profile.country.PL.title
mirecore
Użytkownik

No jest coś na rzeczy ale to ewidentnie UPC coś krewi, wczoraj około 24 na TVP1 i TVP2 pikseloza i uwaga gdzie? Na UPC TV GO, przełączyłem na zwykłą tv  bez modułu i było ok, wróciłem na GO i pikseloza , kuźwa o co kaman?

profile.country.PL.title
qset1975
Użytkownik

Kolejny nowy soft ale wzmianki o module ci i pikselach jakoś nie widzę 

profile.country.PL.title
SonyESaudio
Użytkownik

Chyba nikt ich tam o tym nie poinformował jak to miła pani z Warszawy z serwisu Sony mówiła że mało ludzi to zgłasza bo korzystają z zewnętrznych dekoderów.... Ja już się pogodziłem mam dekoder sparowany z tv obsługa jednym pilotem od tv także już zakończyłem walkę z kartą Cam 

profile.country.PL.title
irekbr
Poszukiwacz

Przypomniała mi się jedna ważna rzecz. Około 9 lat temu też miałem pixelozę na modelu KDL43W-807c na module CI+. UPC i Sony nie dawało rady mimo wielu wezwań. Zakładali filtr na kabel i było lepiej ale pixeloza pojawiała się. Wtedy ostatkiem sił postanowiłem rozebrać tę małą puszkę montowaną z UPC, w którą wchodzi 1 kabel główny a wychodzą dwa: jeden do TV a drugi do routera. Zauważyłem, że gniazda wyjściowe z tego rozdzielacza są opisane i maja różne wartości (wyjście na router miało wyższe wartości). Zamieniłem kable koncentryczne na odwrót i jak ręką odjął - już nigdy nie miałem pixelozy. Problemem był z tego co kojarzę za mocny sygnał idący do odbiornika TV! Spróbujcie- przepięcie trwa 5 minut a może pomóc! Model opisywany przez Was od pół roku (od dnia podłączenia) chodzi u mnie bez zarzutu!