- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupiłem tv XR-55X94J tydzień temu i wszystko byłoby OK ale minusem jest pikselizacja na kanałach kablowych UPC przy korzystaniu z karty CI+. Pojawia się niespodziewanie w różnych sytuacjach. Nawet na kanałach niekodowanych np. TVP1 też jest. Czasami po porannym uruchomieniu (cała noc standby) nic nie można oglądać. Trzeba wyłączyć tv z zasilania. Mam trzy karty w domu, na różnych tv (Samsung full HD, Panasonic 4k) ale w nich pracują OK. Nie pomaga zmiana kart, reset tv do ustawień początkowych, zmiany ustawień.
Spotkał się ktoś z taką sytuacją w tym tv i czy jest na to jakaś recepta?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mój TV działa prawidłowo z modułem Cam z oprogramowaniem widocznym na zdjęciu na początku tego wątku.
To moja fotka.To jedyne (podobno oprogramowanie ) nie stwarzające problemów.Aktualizacje wyłączyłem.
Co do jakości obrazu-po odpowiedniej regulacji nie jest Tak cukierkowy jak w Samsungach.
Serwis "sony" jest OK .Wymiana 2 płyt nauczyła mnie że tylko Ta wersja oprogramowania działa.
A sony ma nas Głęboko.Modułów Cam używam W TV Sat. Tak Jak w krajach EUROPEJSKICH INNI UŻYTKOWNICY TEGO tv.
Polecam zagraniczne Fora internetowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zaraz zaraz a ten to niby ma jaką obudowę ? Nawet pilot jest z plastiku. Więc co to za argument 🤯. Skąd wiesz czy nie mam zrobionej profesjonalnej kalibracji ?
Dla mnie dekoder to jest jakiś przeżytek i nie wyobrażam sobie, żeby to mi szpeciło wizualnie wystrój 🤷♀️ wolę już zrezygnować z kablówki. Ale już kończę temat. Każdy może mieć swoją opinię i tyle w temacie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ludzie kupują oczami i na tym wygrywa koreańska konkurencja nie widząc tego że chociażby wykończenie tv jest wykonane z aluminium...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chodzi o to, że jeden i drugi kumpel, którzy mają Samsungi nic z nimi nie robili. Żadnych kalibracji czy zmiany ustawień obrazu. Wyciągnęli z kartonu, postawili na półce, włączyli i oglądają. U nich obraz jest o wiele lepszy niż na moim Sony. Uważam, że monitory Sony są gorsze od Samsungów. Do mojego Sony podłączyłem PS5 i nie widzę żeby to wyglądało tak jak powinno wyglądać. U kumpla moje PS5 rozwala system. Obraz jest taka żyleta, że masakra. Nie interesuje mnie materiał obudowy czy wygląd zewnętrzny tv. Nikt mnie już nigdy nie przekona do telewizorów Sony...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja jakoś widziałem te obrazy jak żyleta u lg czy samsungu i systemu nie rozwala 😀 u mnie liczy się naturalny obraz zgodny z rzeczywistością natomiast i ww konkurencji tego nie ma, ale każdy kupuje to co chce...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja też. Problem po aktualizacji w czerwcu 2023r.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A możesz napisać na jakiej wersji jest to stabilne z tymi kartami CI+ od UPC ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie tylko od UPC. Wszystkie karty. U mnie cyfrowy polsat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bo to nie jest proste. Oddasz na rękojmię to gwarancjaprooducenta przepada.A i tak wyślą do serwisu Sony i dalej to samo, czyli serwis niby naprawia a usterka jak była tak jest.