Podziel się wrażeniami!
Widać dużo na forum się przewija pytań o rozwiązanie różnych rzeczy i prawie na wszystko jest lekarstwo przywrócenie do ustwaień fabrycznych sam zresztą też już kilka razy tak robiłem bo już nie wiedziałem jak wybrnąć z paru ustawień telewizor staje się odporny na wszelkie próby naprawy jakiegoś problemu może napisałem bardzo ogólnie ale na początek proponuję mało doceniane rozwiązanie ,które czyści wszystkie ustawienia Androida oraz jego pliki ale za to zachowuje wszystkie ustawienia obrazu ,kanałów satelitarnych ,naziemnych ,kablowych aplikacji i ogólnie zostawia telewizor z ustawieniami jakie były. Trzeba odłączyć zasilanie telewziora na minutkę i trzymając jednocześnie przyciski zasilania i vol -na panelu TV nie na pilocie ! podać zasilanie do TV (tak tak trzeba mieć zwinność węża i spryt małpki ) obserwując LED pod logo SONY jeżeli LED zrobi się zielony puścić przyciski i za chwilę TV czyści Androida potem po odpaleniu się ustawień początkowych robić pomiń tzn np czy włączyć przeszukiwanie kanałów - pomiń itd (nie pamiętam jak jest z kontem google ale można je zawsze dodac poźniej).U mnie tak jest na moim XD93 chociaż ostatnio nie pomogło przywracanie ustawień fabrycznych a pomogła właśnie powyżej opisana procedura.
Duże dzięki za chęć podzielenia się wiedzą!
Zachęcamy też innych do aktywności na forum
@zbygaajDzięki za informację. Ja średnio raz na kwartał stosuję tę metodę ,lecz zaraz potem zgodnie z tym co piszą na stronie pomocy SONY przywracałem ustawienia fabryczne. Twoja skrócona metoda , to jednak znacznie mniej roboty. Natomiast jeżeli mamy listę kanałów zgraną na "pena" ,to nawet po przywróceniu ustawień fabrycznych nie trzeba na nowo programować kanałów. Programowanie pomijam, a na końcu zgrywam zapisaną listę do telewizora. Na moim W755C stosuję to od ponad roku.
pozdrawiam
To ja proponuję na początek wyczyścić cache wszystkich aplikacji z poziomu Androida. Robimy to w następujący sposób:
Ustawienia -> Pamięć i resetowanie ->Wewnętrzna pamięć współdzielona -> czekamy, aż system zaczyta wszystkie informacje -> Dane w pamięci podręcznej -> OK
W razie problemów z jedną aplikacją warto osobno wyczyścić dane/cache tylko tej aplikacji. Robimy to w następujący sposób:
Ustawienia -> Aplikacje -> czekamy, aż system zaczyta wszystkie dane (pojawia się zajętość pamięci przy każdej z aplikacji) -> Wybieramy interesującą aplikację -> Wyczyść pamięć podręczną i/lub Wyczyść dane.
Aplikacje preinstalowane przez producenta znajdują się "Aplikacjach systemowych", więc np. Netflix należy szukać gdzieć pośrodku długiej listy aplikacji systemowych.
Przywracalem ustawienia fabryczne. Spróbuję tego drugiego sposobu i dam znać, dzięki za podpowiedzi. Super forum.