anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

A7RII - gwarancja Protection Plus - USA

ROZWIĄZANE
zumusicgirl
Nowicjusz

A7RII - gwarancja Protection Plus - USA

dzień dobry, 

planuję na dniach zakup sony A7RII wraz z pakietem gwarancyjnym PROTECTION PLUS. problem polega na tym, że za aparat chcę zamówić (a więc również kupić i odebrać) w Stanach Zjednoczonych, jako że wkrótce się tam wybieram. Interesuje mnie to, czy nie będzie potem problemów z zarejestrowaniem sprzętu w Europie i czy przy zakupie aparatu w Stanach, gwarancja również obejmuje cały świat. 

 

bedę wdzięczna za podpowiedź zorientowanych w temacie!

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.pl_PL.title
Sony_Polska
Community Team

Witamy,

Nie obsługujemy i nie honorujemy tego typu pakietów usług premium z USA.

Również nasza standardowa gwarancja dotyczy jedynie produktów zakupionych na terenie Europejskiej Strefy Ekonomicznej (EEA), więc co do zasady nie dotyczy produktów kupionych w USA.

 

Generalnie dla produktów kupionych w USA, jedynie tam obowiązuje na nie gwarancja i wszelkie tam zakupione pakiety dodatkowej obsługi.

 

Pozdrawiamy, Sony Polska

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
profile.country.pl_PL.title
Sony_Polska
Community Team

Witamy,

Nie obsługujemy i nie honorujemy tego typu pakietów usług premium z USA.

Również nasza standardowa gwarancja dotyczy jedynie produktów zakupionych na terenie Europejskiej Strefy Ekonomicznej (EEA), więc co do zasady nie dotyczy produktów kupionych w USA.

 

Generalnie dla produktów kupionych w USA, jedynie tam obowiązuje na nie gwarancja i wszelkie tam zakupione pakiety dodatkowej obsługi.

 

Pozdrawiamy, Sony Polska

zumusicgirl
Nowicjusz

Rozumiem, że w przypadku zakupu sprzętu w Polsce lub innym kraju EEA mogę liczyć na naprawę jedynie w Autoryzowanym Centrum Serwisowym w obrębie tej strefy. Czyli w momencie, gdy sprzęt ulegnie awarii poza jej granicami  - w trakcie podróży, nie mam prawa udać się do najbliższego autoryzowanego serwisu?

 
 
Pozdrawiam!

--

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert


zumusicgirl napisali:

Rozumiem, że w przypadku zakupu sprzętu w Polsce lub innym kraju EEA mogę liczyć na naprawę jedynie w Autoryzowanym Centrum Serwisowym w obrębie tej strefy. Czyli w momencie, gdy sprzęt ulegnie awarii poza jej granicami  - w trakcie podróży, nie mam prawa udać się do najbliższego autoryzowanego serwisu?

 
 
Pozdrawiam!

--


Masz rację, natomiast to nie jest tak, że poza strefą (jaką obejmuje gwarancja) nie masz prawa udać sie do autoryzowanego serwisu - nawet bym powiedział, że to bardzo wskazane. Musisz się jednak liczyć z tym, że usługa nie zostanie potraktowana jako naprawa gwarancyjna. 

 

Pozdrowienia :slight_smile: