Podziel się wrażeniami!
dzień dobry,
planuję na dniach zakup sony A7RII wraz z pakietem gwarancyjnym PROTECTION PLUS. problem polega na tym, że za aparat chcę zamówić (a więc również kupić i odebrać) w Stanach Zjednoczonych, jako że wkrótce się tam wybieram. Interesuje mnie to, czy nie będzie potem problemów z zarejestrowaniem sprzętu w Europie i czy przy zakupie aparatu w Stanach, gwarancja również obejmuje cały świat.
bedę wdzięczna za podpowiedź zorientowanych w temacie!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Witamy,
Nie obsługujemy i nie honorujemy tego typu pakietów usług premium z USA.
Również nasza standardowa gwarancja dotyczy jedynie produktów zakupionych na terenie Europejskiej Strefy Ekonomicznej (EEA), więc co do zasady nie dotyczy produktów kupionych w USA.
Generalnie dla produktów kupionych w USA, jedynie tam obowiązuje na nie gwarancja i wszelkie tam zakupione pakiety dodatkowej obsługi.
Pozdrawiamy, Sony Polska
Witamy,
Nie obsługujemy i nie honorujemy tego typu pakietów usług premium z USA.
Również nasza standardowa gwarancja dotyczy jedynie produktów zakupionych na terenie Europejskiej Strefy Ekonomicznej (EEA), więc co do zasady nie dotyczy produktów kupionych w USA.
Generalnie dla produktów kupionych w USA, jedynie tam obowiązuje na nie gwarancja i wszelkie tam zakupione pakiety dodatkowej obsługi.
Pozdrawiamy, Sony Polska
Rozumiem, że w przypadku zakupu sprzętu w Polsce lub innym kraju EEA mogę liczyć na naprawę jedynie w Autoryzowanym Centrum Serwisowym w obrębie tej strefy. Czyli w momencie, gdy sprzęt ulegnie awarii poza jej granicami - w trakcie podróży, nie mam prawa udać się do najbliższego autoryzowanego serwisu?
--
zumusicgirl napisali:
Rozumiem, że w przypadku zakupu sprzętu w Polsce lub innym kraju EEA mogę liczyć na naprawę jedynie w Autoryzowanym Centrum Serwisowym w obrębie tej strefy. Czyli w momencie, gdy sprzęt ulegnie awarii poza jej granicami - w trakcie podróży, nie mam prawa udać się do najbliższego autoryzowanego serwisu?
Pozdrawiam!--
Masz rację, natomiast to nie jest tak, że poza strefą (jaką obejmuje gwarancja) nie masz prawa udać sie do autoryzowanego serwisu - nawet bym powiedział, że to bardzo wskazane. Musisz się jednak liczyć z tym, że usługa nie zostanie potraktowana jako naprawa gwarancyjna.
Pozdrowienia