anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

dslr a580 dodatki i akcesoria. proszę o pomoc

milros
Początkujący

dslr a580 dodatki i akcesoria. proszę o pomoc

Witam serdeczni wszystkich. :c10
Od niedawna jestem posiadaczem Sony Alpha 580 z ob. Sony 18-55mm. Szczerze mówiąc jestem laikiem ale zdecydowałem się od razy na aparat troszkę bardziej zaawansowany. Zamierzam zacząć od zdjęć w ruchu mianowicie sportowców, może jakieś portrety, natura i makro no i wiadomo zdjęcia rodzinne. W związku z tym chciałbym prosić wszystkich o pomoc w doborze akcesoriów. Obiektywy jakie do czego oraz czy do zdjęć na halach sportowych będzie mi potrzebna lampa?? Serdecznie wszystkich pozdrawiam i z góry dziękuję :c22

10 ODPOW. 10
profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

milros napisał(a):

Witam serdeczni wszystkich. :c10
Od niedawna jestem posiadaczem Sony Alpha 580 z ob. Sony 18-55mm. Szczerze mówiąc jestem laikiem ale zdecydowałem się od razy na aparat troszkę bardziej zaawansowany. Zamierzam zacząć od zdjęć w ruchu mianowicie sportowców, może jakieś portrety, natura i makro no i wiadomo zdjęcia rodzinne. W związku z tym chciałbym prosić wszystkich o pomoc w doborze akcesoriów. Obiektywy jakie do czego oraz czy do zdjęć na halach sportowych będzie mi potrzebna lampa?? Serdecznie wszystkich pozdrawiam i z góry dziękuję :c22


Witaj :c37

nie gniewaj się, ale Twoje pytanie jest bardzo ogólne. Dlatego polecam Ci:
- przegląd wątków w dziale OBIEKTYWY
- dodatkowo przegląd poradników z tego wątku: Teoria na dobry początek



Pozdrawiam,
kris

____________________
FF. 14mm. 35mm. 50mm. 85mm. 135mm. 500mm. 70-210
thank god i'm a photographer
profile.country.PL.title
piotruso
Znawca

milros napisał(a):

Witam serdeczni wszystkich. :c10